
Je tu ďalšia časť seriálu Marketing Leaders, kde sa rozprávame s osobnosťami slovenského marketingu, ktorí vedú značky, majú kopec skúseností a predovšetkým svoj názor. To všetko, ako inak, otvorene a bez obalu.
Náš dnešný hosť: Veronika Hořáková, Marketing Manager for new categories, Plzeňský Prazdroj ———————————————————— Veronika počas svojej kariéry šéfovala aspoň tak polovici všetkých food & drink značiek, ktoré poznáte a to vôbec nepreháňam. Z tejto nesmierne bohatej brand management kariéry má samozrejme stovky zaujímavých insightov, ktoré môžu pomôcť aj vám. Okrem iného sa dozviete: - čo Veronika ako klient nikdy neurobila agentúre - prečo by každý brand manažér mal prejsť nalejvárnou a čo to je - ako rozdielne vedia fungovať súčasné veľké house of brands ako Unilever, PepsiCo a Prazdroj - ako sa dá čarovať s budgetmi v čase krízy namiesto impulzívneho katovania - že najdôležitejší človek v marketingu tohto odvetvia je aj tak pani Maruška pri regáli - ako zareagoval Prazdroj, keď im zo dňa na deň vypadli tisícky pubov počas korony- ako predať ochutené pivo pivno-ultrakonzervatívnym Čechom