🤯 Rozhodovali ste sa niekedy, či pracovať v marketingu na strane agentúry alebo klienta? 🧐 Alebo ste si jeden či druhý breh tejto marketingovej alebo reklamnej rieky skúsili?

👉🏻 Plusy a mínusy práce na strane agentúry respektíve klienta prebrala Katarína Duníková z Basta digital s dvoma výnimočnými hosťami.

✍🏻 Zuzana Glovenská, naša bývalá kolegyňa z Basta digital, ktorá v minulosti pracovala ako šéfredaktorka Fičí SME, vyskúšala aj agentúru Seesame a aktuálne pracuje ako web content špecialistka v Slovenskej sporiteľni. 

😱 Druhým hosťom je Daniel Feranec, ktorý je známy najmä ako foodblogger Čojenko alebo Čo je Bratislava. Málokto o ňom ale vie to, že prešiel agentúrami ako Jandl, Socialists či CORE4 a klientsku stranu si vyskúšal v Slovak Lines.