Odlíšenie vašej značky od konkurencie je kľúčové pre prilákanie a udržanie zákazníkov, najmä na preplnenom a konkurenčnom trhu. Ale ako to môžete urobiť bez toho, aby ste minuli veľa peňazí na reklamu, dizajn alebo inovácie?
A prikladám aj sľúbenú šablónu
Pre [cieľové publikum] je [názov značky] [kategória], ktorá [rozdiel], pretože [dôvod veriť].
Napríklad pre zaneprázdnených profesionálov je Evernote aplikácia na písanie poznámok, ktorá im pomáha organizovať si prácu a život, pretože sa synchronizuje medzi zariadeniami a integruje sa s ďalšími nástrojmi.
Podcast vzniká v spolupráci s portálom skpodcasty.sk a moderuje ho Andrea Liszkai.
—
Ak sa chcete dozvedieť rôzne zaujímavosti zo sveta značiek, sledujte Marketingovú päťminútovku na Instagrame či TikToku: https://www.instagram.com/marketingova_patminutovka/ https://www.tiktok.com/@marketingovapatminutovka