Odlíšenie vašej značky od konkurencie je kľúčové pre prilákanie a udržanie zákazníkov, najmä na preplnenom a konkurenčnom trhu. Ale ako to môžete urobiť bez toho, aby ste minuli veľa peňazí na reklamu, dizajn alebo inovácie?

A prikladám aj sľúbenú šablónu

Pre [cieľové publikum] je [názov značky] [kategória], ktorá [rozdiel], pretože [dôvod veriť].
Napríklad pre zaneprázdnených profesionálov je Evernote aplikácia na písanie poznámok, ktorá im pomáha organizovať si prácu a život, pretože sa synchronizuje medzi zariadeniami a integruje sa s ďalšími nástrojmi.

Podcast vzniká v spolupráci s portálom ⁠skpodcasty.sk⁠ a moderuje ho Andrea Liszkai.  

— 

Ak sa chcete dozvedieť rôzne zaujímavosti zo sveta značiek, sledujte Marketingovú päťminútovku na Instagrame či TikToku: ⁠https://www.instagram.com/marketingova_patminutovka/⁠ ⁠https://www.tiktok.com/@marketingovapatminutovka⁠