V epizóde premýšľam o  kľúčových ukazovateľoch výkonnosti (KPI), cieľoch a konverziách. Dozviete sa ako nastaviť KPI-čka, spojitosť s cestou zákazníka, čo je CRO a ako optimalizovať mieru konverzie.

 

Pôvodná dizajnová výzva 2/9/23:
Ako by sme mohli optimalizovať mieru konverzie Google Analytics cieľov?

 

Prerámovaná dizajnová výzva 2/9/23: 

Ako by sme mohli prispôsobiť CTA tlačidlo, aby bol návštevník dostatočne motivovaný vykonať nami preferovanú akciu?  

 

📍 Čo je dizajnová výzva: https://youtu.be/MHH0QUuDmiI?t=428 

📍 Séria o STDC (see-think-do-care) rámci: https://youtube.com/playlist?list=PLh7pXMEbDnq3gPEJH5qlkMKd4A0l_t5Q- 

 

KAPITOLY EPIZÓDY

0:00 Filozofický predslov

2:52 Úvaha o KPI a konverziách

11:39 Zarámovanie p/p

14:58 Dizajnová výzva 2/9/23

15:17 Prerámovanie p/p/v

17:41 Spojitosť s cj/cx/cjm

20:55 Ďalšie kroky a CRO

 

🟡 Sprevádzam značky procesom mapovania a dizajnovania cesty zákazníka cez Zákaznícky Pixel®. Od mapy k správe cesty zákazníka. Rozoberiem nákupný proces. Vytvorím biznis model nákupnej cesty. Poskladám mapu cesty zákazníka. A robím z nej stredobod strategických, biznisových a marketingových rozhodnutí.

 

💬 Porozprávajme sa o dizajne služieb, ceste zákazníka, alebo o zlepšovaní zákazníckej skúsenosti. Dohodnite si 45min. konzultáciu na https://calendly.com/lukas-franko/.

 

📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected], alebo kliknite na web https://www.zakaznickypixel.sk

 

ODOBERAJTE PODCAST

🎬 YouTube: https://www.youtube.com/@zakaznickypixel  

🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK

🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh 

🎵 Google: https://bit.ly/zakaznickypixel_googlepodcasts 

 

SLEDUJTE ZÁKAZNÍCKY PIXEL™

👍 Facebook: https://www.facebook.com/zakaznickypixel/ 

📷 Instagram: https://www.instagram.com/zakaznickypixel/ 

👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/zakaznickypixel/ 

▶️ YouTube: https://www.youtube.com/@zakaznickypixel

 

#podcast #zakaznickypixel #kpi #cro #stdc #dizajnsluzieb #servicedesign #cestazakaznika #customerjourney #zakaznickaskusenost #customerexperience #dizajnovavyzva #spokojnyzakaznik #sd #cx #cj #cjm

Podcast Zákaznícky Pixel™: Ako nastaviť KPI-čka a optimalizovať mieru konverzie (CRO) | podcast ep.67 – https://youtu.be/3KCtcvVqHfk