Témou dvanástej epizódy je úvaha o tom, ako zvýšiť priemernú sumu objednávky. Predstavím metriku CLV (Customer Lifetime Value) a v príbehu porozprávam o zákazníckej skúsenosti v kníhkupectve Martinus (martinus.sk). V tejto epizóde prerámujem pohľad na vnímanie objednávky podľa metriky CLV a ukážem dizajnovanie biznis modelu vrátane CLV. Toto všetko je súčasťou Ekonomických aktivít, ktoré sú desiatou časťou biznis modelu udržateľnej značky – posledný kúsok skladačky udržateľnej značky.
💬 Porozprávajme sa o možnostiach marketingu, procesoch, biznise, stratégii, či mapovaní a dizajnovaní cesty zákazníka. Prvú rundu v podobe 30min. konzultácie platím ja. Termín si rezervujete na calendly.com/lukas-franko/.
📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe marketingovykanal.sk a digitalnynomad.xyz
NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU
🎬 YouTube: bit.ly/YT-MarketingovyKanal
🎧 Apple: apple.co/3zbt8dK
🎙 Spotify: spoti.fi/344KqOh
🎵 Google: bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Úvod
0:40 Zarámovanie témy
1:20 Kreatívny vhľad
5:59 Príbeh
8:50 Prerámovanie pohľadu
10:35 Marketingová výzva 12/3/22
11:12 Prvý krok
12:24 Dizajnovanie CLV a biznis modelu
16:37 Ďalšie kroky a zhrnutie
SOCIÁLNE SIETE
👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/
📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/
👤 LinkedIn (Lukáš Franko): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/
▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
#podcast #marketingovykanal #customerlifetimevalue #clv #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #brand #strategy #biznis #spokojnyzakaznik #dizajnovemyslenie #martinussk