Témou dvanástej epizódy je úvaha o tom, ako zvýšiť priemernú sumu objednávky. Predstavím metriku CLV (Customer Lifetime Value) a v príbehu porozprávam o zákazníckej skúsenosti v kníhkupectve Martinus (martinus.sk). V tejto epizóde prerámujem pohľad na vnímanie objednávky podľa metriky CLV a ukážem dizajnovanie biznis modelu vrátane CLV. Toto všetko je súčasťou Ekonomických aktivít, ktoré sú desiatou časťou biznis modelu udržateľnej značky – posledný kúsok skladačky udržateľnej značky.

 

💬 Porozprávajme sa o možnostiach marketingu, procesoch, biznise, stratégii, či mapovaní a dizajnovaní cesty zákazníka. Prvú rundu v podobe 30min. konzultácie platím ja. Termín si rezervujete na calendly.com/lukas-franko/.

 

📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe marketingovykanal.sk a digitalnynomad.xyz 

 

NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU

🎬 YouTube: bit.ly/YT-MarketingovyKanal

🎧 Apple: apple.co/3zbt8dK

🎙 Spotify: spoti.fi/344KqOh 

🎵 Google: bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal

 

KAPITOLY EPIZÓDY

0:00 Úvod

0:40 Zarámovanie témy 

1:20 Kreatívny vhľad

5:59 Príbeh

8:50 Prerámovanie pohľadu

10:35 Marketingová výzva 12/3/22

11:12 Prvý krok

12:24 Dizajnovanie CLV a biznis modelu

16:37 Ďalšie kroky a zhrnutie

 

SOCIÁLNE SIETE

👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/ 

📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn (Lukáš Franko): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/ 

▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA

 

#podcast #marketingovykanal #customerlifetimevalue #clv #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #brand #strategy #biznis #spokojnyzakaznik #dizajnovemyslenie #martinussk