Témou štrnástej epizódy je úvaha o biznis modeli udržateľnej značky a o zotrvačnosti. Predstavím princípy udržateľného marketingu a v príbehu porozprávam o workshope pre firmu zo security segmentu. V tejto epizóde prerámujem pohľad klasického marketingu. Ukážem dizajnovanie biznis modelu a workshopové nastavenie – od metodiky, cez pomôcky až po výstup.

 

💬 Porozprávajme sa o možnostiach marketingu, procesoch, biznise, stratégii, či mapovaní a dizajnovaní cesty zákazníka. Prvú rundu v podobe 30min. konzultácie platím ja. Termín si rezervujete na calendly.com/lukas-franko/.

 

📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe marketingovykanal.sk a digitalnynomad.xyz 

 

NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU

🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal

🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK

🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh 

🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal

 

KAPITOLY EPIZÓDY

0:00 Úvod

0:43 Zarámovanie témy 

1:23 Kreatívny vhľad

3:39 Udržateľný marketing

7:10 Príbeh

10:11 Prerámovanie pohľadu

11:10 Marketingová výzva 14/5/22

11:32 Prvý krok

12:27  Dizajnovanie biznis modelu

15:41 Ďalšie kroky a zhrnutie

 

SOCIÁLNE SIETE

👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/ 

📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn (Lukáš): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/ 

 

#podcast #marketingovykanal #biznismodel #udrzatelnymarketing #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #brand #strategy #biznis #spokojnyzakaznik #dizajnovemyslenie #onlinemarketingstrategy #workshop