Témou štrnástej epizódy je úvaha o biznis modeli udržateľnej značky a o zotrvačnosti. Predstavím princípy udržateľného marketingu a v príbehu porozprávam o workshope pre firmu zo security segmentu. V tejto epizóde prerámujem pohľad klasického marketingu. Ukážem dizajnovanie biznis modelu a workshopové nastavenie – od metodiky, cez pomôcky až po výstup.
💬 Porozprávajme sa o možnostiach marketingu, procesoch, biznise, stratégii, či mapovaní a dizajnovaní cesty zákazníka. Prvú rundu v podobe 30min. konzultácie platím ja. Termín si rezervujete na calendly.com/lukas-franko/.
📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe marketingovykanal.sk a digitalnynomad.xyz
NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU
🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal
🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK
🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh
🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Úvod
0:43 Zarámovanie témy
1:23 Kreatívny vhľad
3:39 Udržateľný marketing
7:10 Príbeh
10:11 Prerámovanie pohľadu
11:10 Marketingová výzva 14/5/22
11:32 Prvý krok
12:27 Dizajnovanie biznis modelu
15:41 Ďalšie kroky a zhrnutie
SOCIÁLNE SIETE
👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/
📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/
👤 LinkedIn (Lukáš): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/
#podcast #marketingovykanal #biznismodel #udrzatelnymarketing #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #brand #strategy #biznis #spokojnyzakaznik #dizajnovemyslenie #onlinemarketingstrategy #workshop