V epizóde premýšľam o tom, čo je inovácia a ako ovplyvňuje náš každodenný život. Podcast má novú štruktúru kapitol a aj nový modul – dizajnovú výzvu ABSM (Ako by sme mohli…)
Pôvodná dizajnová výzva 1/7/23:
Ako by sme mohli zlepšiť dizajn, rýchlosť a SEO webu?
Prerámovaná dizajnová výzva 1/7/23:
Ako by sme mohli návštevníkovi nášho webu uľahčiť proces objednávky, aby mal z nákupu príjemný zážitok a nakúpil znova?
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Filozofický predslov
2:56 Úvaha o inováciách
7:13 Čo je dizajnová výzva
9:44 Zarámovanie p/p
12:05 Dizajnová výzva 1/7/23
12:34 Prerámovanie p/p/v
15:33 Ďalšie kroky
🟡 Sprevádzam značky procesom mapovania a dizajnovania cesty zákazníka cez Zákaznícky Pixel®. Od mapy k správe cesty zákazníka. Rozoberiem nákupný proces. Vytvorím biznis model nákupnej cesty. Poskladám mapu cesty zákazníka. A robím z nej stredobod strategických, biznisových a marketingových rozhodnutí.
💬 Porozprávajme sa o dizajne služieb, ceste zákazníka, alebo o zlepšovaní zákazníckej skúsenosti. Dohodnite si 45min. konzultáciu na https://calendly.com/lukas-franko/.
📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected], alebo kliknite na web https://www.zakaznickypixel.sk.
ODOBERAJTE PODCAST
🎬 YouTube: https://www.youtube.com/@zakaznickypixel
🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK
🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh
🎵 Google: https://bit.ly/zakaznickypixel_googlepodcasts
SLEDUJTE ZÁKAZNÍCKY PIXEL™
👍 Facebook: https://www.facebook.com/zakaznickypixel/
📷 Instagram: https://www.instagram.com/zakaznickypixel/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/zakaznickypixel/
▶️ YouTube: https://www.youtube.com/@zakaznickypixel
#podcast #zakaznickypixel #inovacia #dizajnsluzieb #servicedesign #cestazakaznika #customerjourney #zakaznickaskusenost #customerexperience #dizajnovavyzva #spokojnyzakaznik #sd #cx #cj #cjm
Podcast Zákaznícky Pixel™: Čo je inovácia a ako ovplyvňuje náš každodenný život | podcast ep.65 – https://youtu.be/MHH0QUuDmiI