V epizóde premýšľam o tom, čo je inovácia a ako ovplyvňuje náš každodenný život. Podcast má novú štruktúru kapitol a aj nový modul – dizajnovú výzvu ABSM (Ako by sme mohli…)

 

Pôvodná dizajnová výzva 1/7/23:
Ako by sme mohli zlepšiť dizajn, rýchlosť a SEO webu? 

 

Prerámovaná dizajnová výzva 1/7/23: 

Ako by sme mohli návštevníkovi nášho webu uľahčiť proces objednávky, aby mal z nákupu príjemný zážitok a nakúpil znova?

 

KAPITOLY EPIZÓDY

0:00 Filozofický predslov

2:56 Úvaha o inováciách

7:13 Čo je dizajnová výzva

9:44 Zarámovanie p/p

12:05 Dizajnová výzva 1/7/23

12:34 Prerámovanie p/p/v

15:33 Ďalšie kroky

 

🟡 Sprevádzam značky procesom mapovania a dizajnovania cesty zákazníka cez Zákaznícky Pixel®. Od mapy k správe cesty zákazníka. Rozoberiem nákupný proces. Vytvorím biznis model nákupnej cesty. Poskladám mapu cesty zákazníka. A robím z nej stredobod strategických, biznisových a marketingových rozhodnutí.

 

💬 Porozprávajme sa o dizajne služieb, ceste zákazníka, alebo o zlepšovaní zákazníckej skúsenosti. Dohodnite si 45min. konzultáciu na https://calendly.com/lukas-franko/.

 

📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected], alebo kliknite na web https://www.zakaznickypixel.sk

 

ODOBERAJTE PODCAST

🎬 YouTube: https://www.youtube.com/@zakaznickypixel  

🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK

🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh 

🎵 Google: https://bit.ly/zakaznickypixel_googlepodcasts 

 

SLEDUJTE ZÁKAZNÍCKY PIXEL™

👍 Facebook: https://www.facebook.com/zakaznickypixel/ 

📷 Instagram: https://www.instagram.com/zakaznickypixel/ 

👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/zakaznickypixel/ 

▶️ YouTube: https://www.youtube.com/@zakaznickypixel

 

#podcast #zakaznickypixel #inovacia #dizajnsluzieb #servicedesign #cestazakaznika #customerjourney #zakaznickaskusenost #customerexperience #dizajnovavyzva #spokojnyzakaznik #sd #cx #cj #cjm

Podcast Zákaznícky Pixel™: Čo je inovácia a ako ovplyvňuje náš každodenný život | podcast ep.65 – https://youtu.be/MHH0QUuDmiI