V epizóde sa zamýšľam nad zmyslom dobrodružstva v biznise. Prečo je dobrodružstvo vôbec potrebné v podnikaní a aký to má súvis s inováciou? Leitmotívom úvahy je otázka: Ako vnímam dobrodružstvo v spojitosti s biznisom? V príbehu porozprávam o prípadovej štúdii – malá digitálna kampaň pre vydavateľstvo. Zarámujem význam slova dobrodružstvo a prerámujem uhol pohľadu na proces inovácie. Následne predstavím marketingovú výzvu, ktorá dopĺňa úvahu. A ako obvykle, načrtnem prvý krok.

 

💬 Ak chcete expertný pohľad na váš marketing, cestu zákazníka, procesy, stratégiu – dohodnite si so mnou hovor a preberieme možnosti. Viac na https://calendly.com/lukas-franko/.

 

Rozoberiem nákupné správanie vášho zákazníka na fázy a procesy. Nájdem vylepšenia a hodnotovú inováciu. Poskladám nový biznis model nákupnej cesty.

 

KAPITOLY EPIZÓDY

0:00 Otázky

0:35 Úvaha

10:16 Príbeh

13:09 Prerámovanie

14:18 Výzva 19/10/22

14:35 Prvý krok

14:57 Ďalšie kroky

 

📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk a https://digitalnynomad.xyz  

 

NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU

🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal

🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK

🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh 

🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal

#podcast #marketingovykanal #dobrodruzstvo #inovacia #procesinovacie #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #spokojnyzakaznik #onlinemarketingstrategy #customerjourney