V jedenástej epizóde uvažujem o téme dobrovoľníctva a o podnikaní s presahom. Sociálne aktivity sú deviatou časťou biznis modelu udržateľnej značky. V príbehu porozprávam o jednej z mojich dobrovoľníckych aktivít a o spolupráci s JA Slovensko (jaslovensko.sk). Zarámujem dobrovoľníctvo v kontexte podnikania a prerámujem uhol pohľadu. Následne predstavím marketingovú výzvu, ktorá dopĺňa tematické uvažovanie. A ako obvykle, načrtnem prvý krok.

 

💬 Porozprávajme sa o možnostiach marketingu, procesoch, biznise, stratégii, či mapovaní a dizajnovaní cesty zákazníka. Prvú rundu v podobe 30min. konzultácie platím ja. Termín si rezervujete na calendly.com/lukas-franko/.

 

📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe marketingovykanal.sk a digitalnynomad.xyz 

 

NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU

🎬 YouTube: bit.ly/YT-MarketingovyKanal

🎧 Apple: apple.co/3zbt8dK

🎙 Spotify: spoti.fi/344KqOh 

🎵 Google: bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal

 

KAPITOLY EPIZÓDY

0:00 Úvod

0:35 Zarámovanie témy 

1:13 Kreatívny vhľad

5:00 Príbeh

11:53 Prerámovanie pohľadu

12:56 Marketingová výzva 11/2/22

13:24 Prvý krok

14:04 Ďalšie kroky a zhrnutie

 

SOCIÁLNE SIETE

👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/ 

📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn (Lukáš Franko): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/ 

▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA

—-more—-

#podcast #marketingovykanal #dobrovolnictvo #podnikaniespresahom #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #brand #strategy #biznis #spokojnyzakaznik #dizajnovemyslenie