V deviatej epizóde uvažujem o téme ekologických aktivít v podnikaní. A o udržateľnosti, ale inak. Je to ôsma časť biznis modelu udržateľnej značky. V príbehu porozprávam o konferencii WordCamp Košice 2018 a o uvedomení si potrieb komunity.
Zarámujem kontext udržateľných potrieb a prerámujem prístupu k udržateľnosti. Následne vám dám marketingovú výzvu 9/52/21, ktorá dopĺňa toto uvažovanie o téme. A ako vždy, načrtnem aj prvý krok tejto výzvy.
🃏 Povedzte mi ČO a ja vám poviem AKO a PREČO. Ak s vami rezonuje niečo z môjho podcastu, poďme sa porozprávať o možnostiach zdokonalenia zákazníckej skúsenosti. Dohodnite si so mnou 1:1 konzultáciu na https://calendly.com/lukas-franko/
🃏 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected] alebo kliknite na web https://www.marketingovykanal.sk
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Úvodné slovo
0:24 Ekologické aktivity
2:21 Kreatívny vhľad
5:59 Príbeh zo života
9:47 Zarámovanie alebo prerámovanie
11:22 Marketingová výzva 9/52/21
11:36 Prvý krok výzvy
12:30 Ďalšie kroky a zhrnutie
NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU
🎬 YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
🎧 Apple: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketingový-kanál/id1593068138
🎙 Spotify: https://open.spotify.com/show/7cZ3BThh3lCAlK2u9M1cD7
📢 RSS: https://marketingovykanal.podbean.com
SOCIÁLNE SIETE
👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/
📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/
👤 LinkedIn (Lukáš Franko): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/
▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
#udrzatelnost #biznismodel #ekologickeaktivity #podnikanie #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #podcast #marketingovavyzva #podnikanie #marketingovykanal #marketingovastrategia #marketingovyplan #spokojnyzakaznik #zakaznickaskusenost #customerexperience #cx #1plus1sarovna3 #udrzatelnaznacka #udrzatelnymarketing #brand #znacka