Témou epizódy je úvaha o fáze CARE, ktorá je poslednou z rámca STDC (See-Think-Do-Care). Leitmotívom úvahy je otázka: Ako udržať zákazníka? Predstavím procesy, ktoré bežia na pozadí tejto fázy a rozoberiem ukážku kampane i marketingového procesu. Zarámujem fázu CARE a prerámujem uhol pohľadu na starostlivosť o zákazníka. Následne predstavím marketingovú výzvu, ktorá dopĺňa úvahu. A ako obvykle, načrtnem prvý krok.
📥 INFOGRAFIKU k fáze CARE stiahnete na: https://www.marketingovykanal.sk/wp-content/uploads/2022/03/STDC-ramec-Lukas-Franko-Faza-CARE-cast-I..pdf
Fáza SEE s ukážkou kampane a procesu (STDC rámec) | Zákaznícky Pixel | ep.16 dostupná na: https://youtu.be/jv8LnfxOs80
Fáza THINK s ukážkou kampane a procesu (STDC rámec) | Zákaznícky Pixel | ep.18 dostupná na: https://youtu.be/6nZzqcAUlAg
Fáza DO s ukážkou kampane a procesu (STDC rámec) | Zákaznícky Pixel | ep.20 dostupná na: https://youtu.be/vD9MPo18etA
💬 Ak chcete expertný pohľad na váš marketing, cestu zákazníka, procesy, stratégiu – dohodnite si so mnou hovor a preberieme možnosti. Viac na https://calendly.com/lukas-franko/.
⚙️ Rozoberiem nákupné správanie vášho zákazníka na fázy a procesy. Nájdem vylepšenia a hodnotovú inováciu. Poskladám nový biznis model nákupnej cesty.
📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk.
VYPOČUJTE SI PODCAST NA PLATFORMÁCH
🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal
🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK
🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh
🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal
SLEDUJTE PODCAST NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH
👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/
📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/
▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Otázky
0:43 Úvaha o fáze CARE
8:52 Prípadová štúdia
11:28 Kampaň a proces CARE
18:53 Prerámovanie
19:41 Výzva 22/13/22
20:15 Prvý krok
20:40 Ďalšie kroky
#podcast #marketingovykanal #stdc #fazaCARE #see-think-do-care #starostlivost #kampan #proces #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #brand #strategy #biznis #spokojnyzakaznik #dizajnovemyslenie #onlinemarketingstrategy #customerjourney