Témou epizódy je úvaha o fáze CARE, ktorá je poslednou z rámca STDC (See-Think-Do-Care). Leitmotívom úvahy je otázka: Ako udržať zákazníka? Predstavím procesy, ktoré bežia na pozadí tejto fázy a rozoberiem ukážku kampane i marketingového procesu. Zarámujem fázu CARE a prerámujem uhol pohľadu na starostlivosť o zákazníka. Následne predstavím marketingovú výzvu, ktorá dopĺňa úvahu. A ako obvykle, načrtnem prvý krok.

 

📥 INFOGRAFIKU k fáze CARE stiahnete na: https://www.marketingovykanal.sk/wp-content/uploads/2022/03/STDC-ramec-Lukas-Franko-Faza-CARE-cast-I..pdf 

 

Fáza SEE s ukážkou kampane a procesu (STDC rámec) | Zákaznícky Pixel | ep.16 dostupná na: https://youtu.be/jv8LnfxOs80 

 

Fáza THINK s ukážkou kampane a procesu (STDC rámec) | Zákaznícky Pixel | ep.18 dostupná na: https://youtu.be/6nZzqcAUlAg

 

Fáza DO s ukážkou kampane a procesu (STDC rámec) | Zákaznícky Pixel | ep.20 dostupná na: https://youtu.be/vD9MPo18etA

 

💬 Ak chcete expertný pohľad na váš marketing, cestu zákazníka, procesy, stratégiu – dohodnite si so mnou hovor a preberieme možnosti. Viac na https://calendly.com/lukas-franko/.

 

⚙️ Rozoberiem nákupné správanie vášho zákazníka na fázy a procesy. Nájdem vylepšenia a hodnotovú inováciu. Poskladám nový biznis model nákupnej cesty.

 

📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk

 

VYPOČUJTE SI PODCAST NA PLATFORMÁCH

🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal

🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK

🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh 

🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal

 

SLEDUJTE PODCAST NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH

👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/ 

📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/ 

▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA

 

KAPITOLY EPIZÓDY

0:00 Otázky

0:43 Úvaha o fáze CARE 

8:52 Prípadová štúdia

11:28 Kampaň a proces CARE

18:53 Prerámovanie

19:41 Výzva 22/13/22

20:15 Prvý krok

20:40 Ďalšie kroky

 

#podcast #marketingovykanal #stdc #fazaCARE #see-think-do-care #starostlivost #kampan #proces #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #brand #strategy #biznis #spokojnyzakaznik #dizajnovemyslenie #onlinemarketingstrategy #customerjourney