Témou epizódy sú kľúčové partnerstvá v podnikaní a vysvetlenie nelogickej rovnice 1+1=3, ktorá definuje moje vnímanie spolupráce. Ďalej rozprávam príbeh o bratstve v podnikaní i živote – poukazujem na dôležitosť budovania kvalitných vzťahov.
Následne prerámovovávam vnímania vzťahu s kľúčovými partnermi a dávam do pozornosti marketingovú výzvu 8/51/21. Čaká na vás aj ukážka dizajnovania siedmej časti biznis modelu udržateľnej značky na prípadovej štúdii.
Otázky k tejto epizóde:
Ako vnímate spoluprácu vy?
Čo by skutočne potešilo vášho biznis partnera?
Ako viete vyjadriť úctu a poďakovať?
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Úvodné slovo
1:13 Kľúčové partnerstvá
6:43 Príbeh zo života
9:57 Zarámovanie alebo prerámovanie
12:44 Marketingová výzva 8/51/21
12:44 Prvý krok výzvy
14:26 Dizajnovanie biznis modelu
17:34 Ďalšie kroky a zhrnutie
🃏 Povedzte mi ČO a ja vám poviem AKO a PREČO. Ak s vami rezonuje niečo z môjho podcastu, poďme sa porozprávať o možnostiach zdokonalenia zákazníckej skúsenosti. Dohodnite si so mnou 1:1 konzultáciu na https://calendly.com/lukas-franko/
NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU
🎬 YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
🎧 Apple: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketingový-kanál/id1593068138
🎙 Spotify: https://open.spotify.com/show/7cZ3BThh3lCAlK2u9M1cD7
📢 RSS: https://marketingovykanal.podbean.com
SOCIÁLNE SIETE
👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/
📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/
👤 LinkedIn (Lukáš Franko): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/
▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
🃏Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected] alebo kliknite na web https://www.marketingovykanal.sk
#spolupraca #klucovepartnerstva #1plus1sarovna3 #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #podcast #marketingovykanal #marketingovavyzva #podnikanie #marketingovastrategia #marketingovyplan #spokojnyzakaznik #zakaznickaskusenost #customerexperience #udrzatelnaznacka #udrzatelnymarketing #biznismodel #marketingovavyzva