Témou siedmej epizódy sú kľúčové zdroje v podnikaní. Je to šiesta časť biznis modelu udržateľnej značky. V úvode vysvetľujem kľúčové zdroje i dôležitosť prístupu a rozhodovania. Ďalej rozprávam príbeh o workshope „Ako začať zarábať na tom, čo ťa baví?“, ktorým poukazujem na vzájomné súvislosti v kľúčových zdrojoch a následne prerámovovávam prístup ku kľúčovým zdrojom. Následne na vás čaká čaká marketingová výzva 7/50/21 a jej prvý krok, ktorý robím spolu s vami.
Úryvok z príbehu:
Začalo to tak nevinne u človeka, teda v jeho hlave. Urobil rozhodnutie a zvolil správny prístup. Uvedomil si kľúčové zdroje a najmä ľudí, ktorí za nimi stoja. Nebál sa a išiel si za svojím presvedčením.
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Úvodné slovo
0:23 Kľúčové zdroje
7:10 Predstavenie autora
8:06 Príbeh zo života
16:36 Zarámovanie alebo prerámovanie
18:05 Marketingová výzva 7/50/21
18:25 Prvý krok výzvy
19:17 Ďalšie kroky a zhrnutie
🃏 Povedzte mi ČO a ja vám poviem AKO a PREČO. Ak s vami rezonuje niečo z môjho podcastu, poďme sa porozprávať o možnostiach zdokonalenia zákazníckej skúsenosti. Dohodnite si so mnou 1:1 konzultáciu na https://calendly.com/lukas-franko/
NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU
🎬 YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
🎧 Apple: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketingový-kanál/id1593068138
🎙 Spotify: https://open.spotify.com/show/7cZ3BThh3lCAlK2u9M1cD7
📢 RSS: https://marketingovykanal.podbean.com
SOCIÁLNE SIETE
👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/
📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/
👤 LinkedIn (Lukáš Franko): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/
▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
🃏Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected] alebo kliknite na web https://www.marketingovykanal.sk
#biznismodel #klucovezdroje #podnikanie #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #podcast #marketingovavyzva #podnikanie #marketingovykanal #marketingovastrategia #marketingovyplan #spokojnyzakaznik #zakaznickaskusenost #customerexperience #cx #1plus1sarovna3 #udrzatelnaznacka #udrzatelnymarketing