V epizóde sa zamýšľam nad nekonvenčnosťou a teda čo pre mňa ako zákazníka znamená nekonvenčnosť? Riešim pohľad zákazníka a nie podnikateľa, aj keď… Leitmotívom tejto epizódy je otázka: Ako môže nekonvenčnosť ovplyvniť nákupnú cestu? 

 

V úvode rozoberám obrázkovú asociáciu, význam slova a následne poskladám kontext a súvislosti cez príbeh piatich opíc. Pokračujem s prerámovaním pohľadu, marketingovou výzvou v tomto týždni a načrtnutím prvého kroku. Tak smelo do toho…

 

💬 Ak chcete expertný pohľad na cestu zákazníka, procesy a zákaznícku skúsenosť (cx) – dohodnite si so mnou hovor a preberieme možnosti. Viac na https://calendly.com/lukas-franko/.

 

⚙️ Počas štruktúrovaného rozhovoru sa porozprávame o možnostiach auditu, mapovania a dizajnovania cesty zákazníka. Alebo aj o možnostiach 5-dňového dizajnového šprintu cesty zákazníka. 

 

📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk

 

VYPOČUJTE SI PODCAST NA PLATFORMÁCH

🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal

🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK

🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh 

🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal

 

SLEDUJTE MARKETINGOVÝ KANÁL NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH

👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/ 

📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/ 

▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA

 

KAPITOLY EPIZÓDY

0:00 Úvod

1:37 O nekonvenčnosti

12:06 Prerámovanie

12:48 Výzva 24/15/22

13:05 Prvý krok

13:27 Ďalšie kroky

#podcast #marketingovykanal #nekonvencnost #pohladzakaznika #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #spokojnyzakaznik #zakaznickaskusenost #cx #strategy #customerjourney #zapi #cjm