V epizóde sa zamýšľam nad nekonvenčnosťou a teda čo pre mňa ako zákazníka znamená nekonvenčnosť? Riešim pohľad zákazníka a nie podnikateľa, aj keď… Leitmotívom tejto epizódy je otázka: Ako môže nekonvenčnosť ovplyvniť nákupnú cestu?
V úvode rozoberám obrázkovú asociáciu, význam slova a následne poskladám kontext a súvislosti cez príbeh piatich opíc. Pokračujem s prerámovaním pohľadu, marketingovou výzvou v tomto týždni a načrtnutím prvého kroku. Tak smelo do toho…
💬 Ak chcete expertný pohľad na cestu zákazníka, procesy a zákaznícku skúsenosť (cx) – dohodnite si so mnou hovor a preberieme možnosti. Viac na https://calendly.com/lukas-franko/.
⚙️ Počas štruktúrovaného rozhovoru sa porozprávame o možnostiach auditu, mapovania a dizajnovania cesty zákazníka. Alebo aj o možnostiach 5-dňového dizajnového šprintu cesty zákazníka.
📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk.
VYPOČUJTE SI PODCAST NA PLATFORMÁCH
🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal
🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK
🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh
🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal
SLEDUJTE MARKETINGOVÝ KANÁL NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH
👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/
📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/
▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Úvod
1:37 O nekonvenčnosti
12:06 Prerámovanie
12:48 Výzva 24/15/22
13:05 Prvý krok
13:27 Ďalšie kroky
#podcast #marketingovykanal #nekonvencnost #pohladzakaznika #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #spokojnyzakaznik #zakaznickaskusenost #cx #strategy #customerjourney #zapi #cjm