Prečo hraje poriadok v nákupnom procese dôležitú rolu? Čo pre vás ako podnikateľa znamená poriadok? A ako súvisí poriadok s cestou zákazníka? Epizóda ponúka zamyslenie o poriadku, pozornosť však upriamuje na nákupný proces.
🟡 Rezervácia knihy Zákaznícky Pixel na https://www.marketingovykanal.sk/#formular
Zákaznícky Pixel® je názov knihy, ale i hybridná a modulová služba, ktorá sprevádza podnikateľov procesom mapovania a dizajnovania cesty zákazníka.
Knihu s metodikou a šablónou biznis modelu získate bezplatne. Dôvod? Ten vám poviem v prvom e-maile. Rezerváciou získate ukážku workshopu dizajnovania cesty zákazníka a mapy 😎
💬 45 min. [CJM & CX Konzultácia] Počas štruktúrovaného rozhovoru sa porozprávame o ceste zákazníka a možnostiach zlepšenia zákazníckej skúsenosti (cx,ux,px). Termín a čas si viete vybrať na odkaze https://calendly.com/lukas-franko/
📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk
VYPOČUJTE SI PODCAST NA PLATFORMÁCH
🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal
🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK
🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh
🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal
SLEDUJTE MARKETINGOVÝ KANÁL
👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/
📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/
▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Úvod
1:24 O poriadku
10:12 Prerámovanie
11:58 Výzva 35/26/22
12:25 Prvý krok
12:42 Ďalšie kroky
#podcast #marketingovykanal #poriadok #nakupnyproces #zakaznickypixel #cestazakaznika #zakaznickaskusenost #spokojnyzakaznik #customerexperience #customerjourney #cx #ux #cjm
Podcast Marketingový Kanál: Poriadok v nákupnom procese | Marketing vs. Ego | ep.35 – https://youtu.be/o_Jp6sd4xP4