Prečo má zákazník vždy pravdu a zároveň sa mýli? Predávate to, čo ľudia chcú, alebo ich presviedčate o tom, že to chcú? Aký vplyv má presviedčanie na zákaznícku skúsenosť? A ako toto celé súvisí s cestou zákazníka? Epizóda ponúka zamyslenie nad presviedčaním, pozornosť však upriamuje na pohľad zákazníka.
🟡 Rezervácia knihy Zákaznícky Pixel na https://www.marketingovykanal.sk/#formular
Zákaznícky Pixel® je názov knihy, ale i hybridná a modulová služba, ktorá sprevádza podnikateľov procesom mapovania a dizajnovania cesty zákazníka.
💬 Počas 45 min. konzultácie sa porozprávame o ceste zákazníka (cjm) a možnostiach zlepšovania zákazníckej skúsenosti (cx,ux,px). Termín a čas si môžete vybrať na https://calendly.com/lukas-franko/
📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Ďalšie info na webe https://www.marketingovykanal.sk
VYPOČUJTE SI PODCAST NA PLATFORMÁCH
🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal
🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK
🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh
🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal
SLEDUJTE MARKETINGOVÝ KANÁL
👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/
📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/
▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Úvod
1:30 O presviedčaní
11:34 Prerámovanie
12:47 Výzva 36/27/22
13:09 Prvý krok
13:29 Ďalšie kroky
#podcast #marketingovykanal #presviedcanie #predaj #zakaznickypixel #cestazakaznika #zakaznickaskusenost #spokojnyzakaznik #customerexperience #customerjourney #cx #ux #cjm
Podcast Marketingový Kanál: Predávajte to, čo ľudia chcú | Zákaznícky Pixel | ep.36 – https://youtu.be/TdX8GW0rjs8