Dnešnou témou je radikálna otvorenosť, ale nielen v marketingu. Kniha s totožným názvom Radikálna otvorenosť mi pripomenula časť mojej podnikateľskej cesty, ktorú chcem s vami zdieľať – osobný fuckup príbeh, kedy som zabezpečoval lead kampaň pre klienta za babku, pričom hodnota kampane bola rádovo v tisíckach. 

 

Čo je radikálna otvorenosť, prečo by vás to malo zaujímať a ako začať používať radikálnu otvorenosť v biznise a marketingu? Toto sú základné myšlienkové rámce, o ktorých sa dnes budeme baviť. 

 

KAPITOLY EPIZÓDY

0:00 Úvodné slovo

0:39 Radikálna otvorenosť

4:18 Predstavenie autora

5:25 Príbeh zo života

8:02 Zarámovanie alebo prerámovanie 

10:57 Marketingová výzva 5/48/21

11:16 Prvý krok výzvy

11:42 Ďalšie kroky a zhrnutie

 

🃏 Povedzte mi ČO a ja vám poviem AKO a PREČO. Ak s vami rezonuje niečo z môjho podcastu, poďme sa porozprávať o možnostiach zdokonalenia zákazníckej skúsenosti. Dohodnite si so mnou 1:1 konzultáciu na https://calendly.com/lukas-franko/ 

 

NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU

🎬 YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA

🎧 Apple: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketingový-kanál/id1593068138 

🎙 Spotify: https://open.spotify.com/show/7cZ3BThh3lCAlK2u9M1cD7 

🎵 Google: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9mZWVkLnBvZGJlYW4uY29tL21hcmtldGluZ292eWthbmFsL2ZlZWQueG1s 

📢 RSS: https://marketingovykanal.podbean.com 

 

SOCIÁLNE SIETE

👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/ 

📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn (Lukáš Franko): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/ 

▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA

 

🃏Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected] alebo kliknite na web https://www.marketingovykanal.sk 

 

#radikalnaotvorenost #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #podcast #marketingovavyzva #podnikanie #marketingovykanal #marketingovastrategia #marketingovyplan #spokojnyzakaznik #zakaznickaskusenost #customerexperience