V pätnástej epizóde sa zamýšľam nad rozdielom medzi opakovaným nákupom a lojalitou. Leitmotívom úvahy je otázka: Ako vnímam lojalitu? V príbehu porozprávam o značke Apple a dôvode lojálnosti k produktom a službám tejto značky. Zarámujem význam slova lojalita a prerámujem uhol pohľadu na opakovaný nákup. Následne predstavím marketingovú výzvu, ktorá dopĺňa úvahu. A ako obvykle, načrtnem prvý krok.
💬 Porozprávajme sa o možnostiach vášho marketingu, procesoch, stratégii, či mapovaní a dizajnovaní cesty zákazníka. Viac na https://calendly.com/lukas-franko/.
📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk a https://digitalnynomad.xyz
NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU
🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal
🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK
🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh
🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Otázky
0:32 Úvaha
7:04 Príbeh
9:46 Prerámovanie
10:55 Výzva 15/6/22
11:12 Prvý krok
11:35 Ďalšie kroky
SOCIÁLNE SIETE
👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/
👤 LinkedIn (Lukáš): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/
#podcast #marketingovykanal #lojalita #opakovanynakup #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #brand #biznis #spokojnyzakaznik #dizajnovemyslenie #onlinemarketingstrategy