Safari službou je nástroj, ktorý vám pomôže identifikovať silné a slabé stránky služieb.
V epizóde rozoberiem definíciu, účel, vysvetlím výhody a nevýhody a poskytnem návod na použitie tento výskumnej metódy vo vašom biznise.
Následne načrtnem a poskladám dizajnovú výzvu ABSM v kontexte témy. A nebude chýbať ani spojitosť Safari službou s cestou zákazníka a zákazníckou skúsenosťou.
🟡 e-mail kurz: Sprievodca Dizajnom Služieb
Chcete vedieť, čo dizajn služieb, cesta zákazníka a ako zlepšovať zákaznícku skúsenosť? Prihláste sa na odber 5 dielneho e-mail kurzu, v ktorom vás prevediem základmi dizajnovania lepších služieb. Odber na https://www.zakaznickypixel.sk/#kurz.
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Úvod
2:21 Safari službou
14:12 Dizajnová výzva 7/22/23
16:21 Spojitosť s cj/cx
17:48 Ďalšie kroky
💬 Porozprávajme sa o dizajne služieb, ceste zákazníka, alebo o zlepšovaní zákazníckej skúsenosti. Dohodnite si 45min. konzultáciu na https://zakaznickypixel.sk/#konzultacia.
📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected], alebo kliknite na web https://www.zakaznickypixel.sk.
ODOBERAJTE PODCAST
🎬 YouTube: https://www.youtube.com/@zakaznickypixel
🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK
🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh
🎵 Google: https://bit.ly/zakaznickypixel_googlepodcasts
SLEDUJTE ZÁKAZNÍCKY PIXEL™
👍 Facebook: https://www.facebook.com/zakaznickypixel/
📷 Instagram: https://www.instagram.com/zakaznickypixel/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/zakaznickypixel/
▶️ YouTube: https://www.youtube.com/@zakaznickypixel
#podcast #zakaznickypixel #safarisluzbou #servicesafari #ux #userexperience #dizajnsluzieb #servicedesign #cestazakaznika #customerjourney #zakaznickaskusenost #customerexperience #dizajnovavyzva #spokojnyzakaznik #sd #cx #cj #cjm #sds #sprievodcadizajnomsluzieb #design #ecommerce
Podcast Zákaznícky Pixel™: Safari službou: Ako použiť tento výskumný nástroj? | podcast ep.72 – https://youtu.be/6OmliBGkYOU