Prečo je starostlivosť po nákupe dôležitá? Čo zahŕňa pojem starostlivosť a záujem? A ako záujem súvisí s cestou zákazníka? Epizóda ponúka zamyslenie nad starostlivosťou a záujmom po nákupe, pozornosť však upriamuje na pohľad zákazníka. 

 

V úvode rozoberám obrázkovú asociáciu, význam slova a následne skladám kontext starostlivosti so zákazníckou skúsenosťou. Pokračujem s prerámovaním pohľadu, marketingovou výzvou a načrtnutím prvého kroku.

 

🟡 Rezervácia knihy Zákaznícky Pixel® na https://www.marketingovykanal.sk/#formular 

Zákaznícky Pixel® je názov knihy, ale i modulová služba, ktorá sprevádza firmy mapovaním a dizajnovaním cesty zákazníka. Jej prínos spocíva v tom, že vytvára ucelený obraz o nákupnom správaní a hodnotovej inovácii.

 

Knihu s metodikou a šablónou biznis modelu získate bezplatne. Dôvod? Ten vám poviem v prvom e-maile. Rezerváciou získate ukážku workshopu dizajnovania cesty zákazníka a mapy 😎

 

💬 45 min. [CJM & CX Konzultácia] Počas štruktúrovaného rozhovoru sa porozprávame o ceste zákazníka a možnostiach zlepšenia zákazníckej skúsenosti (cx,ux,px). Termín a čas si viete vybrať na odkaze https://calendly.com/lukas-franko/ 

 

📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk 

 

VYPOČUJTE SI PODCAST NA PLATFORMÁCH

🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal

🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK

🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh 

🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal

 

SLEDUJTE MARKETINGOVÝ KANÁL

👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/ 

📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/ 

▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA

 

KAPITOLY EPIZÓDY

0:00 Úvod

2:00 O starostlivosti

10:11 Prerámovanie

11:30 Výzva 30/21/22

11:47 Prvý krok

12:12 Ďalšie kroky

 

#podcast #marketingovykanal #starostlivostponakupe #zaujem #zakaznickypixel #cestazakaznika #zakaznickaskusenost #spokojnyzakaznik #customerexperience #customerjourney #cx #ux #cjm

Podcast Marketingový Kanál: Starostlivosť po nákupe | Zákaznícky Pixel | ep.30 – https://youtu.be/1dSzRxdiOG8