V epizóde vás čaká ďalší príbeh zo života – tentokrát z mojich vysokoškolských čias, ale aj dizajnovanie biznis modelu udržateľnej značky. Rozprávam o vzťahu so zákazníkom a budovaní dôvery skrz emailing. Čo je vzťah so zákazníkom? A čo budovanie dôvery? Ako na to?
Úryvky z príbehu:
“Môj malý startup so všetkým, čo k tomu patrí. Verte mi, toľko failov, ale zároveň kopec hodnoty a zlepšení za krátky čas. Fúú, keď si na to teraz spomínam, bolo to veľmi podnetné a turbulentné obdobie a za občasného popíjania ríbezľáku sa tvorilo na izbe 206B o sto šesť.”…
”Vytvoril som digitálny ekosystém akadémie vzdelávania, ktorým som budoval vzťah so zákazníkom a dôveru skrz emailing. Čo týmto príbehom chcem povedať? Čo stojí za inšpiráciu a okopírovanie do vášho podnikania?”…
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Úvodné slovo
0:28 Vzťah so zákazníkom
4:03 Predstavenie autora
5:14 Príbeh zo života
10:46 Zarámovanie alebo prerámovanie
12:52 Marketingová výzva 6/49/21
13:05 Prvý krok výzvy
14:13 Dizajnovanie biznis modelu
16:28 Ďalšie kroky a zhrnutie
🃏 Povedzte mi ČO a ja vám poviem AKO a PREČO. Ak s vami rezonuje niečo z môjho podcastu, poďme sa porozprávať o možnostiach zdokonalenia zákazníckej skúsenosti. Dohodnite si so mnou 1:1 konzultáciu na https://calendly.com/lukas-franko/
NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU
🎬 YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
🎧 Apple: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketingový-kanál/id1593068138
🎙 Spotify: https://open.spotify.com/show/7cZ3BThh3lCAlK2u9M1cD7
📢 RSS: https://marketingovykanal.podbean.com
SOCIÁLNE SIETE
👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/
📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/
👤 LinkedIn (Lukáš Franko): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/
▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
🃏Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected] alebo kliknite na web https://www.marketingovykanal.sk
#vztahsozakaznikom #emailing #budovaniedovery #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #podcast #marketingovykanal #marketingovavyzva #odnikanie #marketingovastrategia #marketingovyplan #spokojnyzakaznik #zakaznickaskusenost #customerexperience #udrzatelnaznacka #udrzatelnymarketing #biznismodel #emailmarketing