V epizóde sa zamýšľam nad zvedavosťou. Zaujímavé slovo, no aký to má súvis s cestou zákazníka a spokojným zákazníkom? Leitmotívom je otázka: Ako rozumiem zvedavosti? Zo začiatku zarámujem význam slova zvedavosť. Následne rozoberiem 3 pohľady a v príbehu porozprávam o jednom z nich. Prerámujem uhol pohľadu, predstavím marketingovú výzvu a načrtnem prvý krok.

 

Dobrodružstvo a proces inovácie | Marketing vs. Ego | ep.19 dostupná na: https://youtu.be/19UEf8J5-SA 

 

💬 Ak chcete expertný pohľad na váš marketing, cestu zákazníka, procesy, stratégiu – dohodnite si so mnou hovor a preberieme možnosti. Viac na https://calendly.com/lukas-franko/.

 

Rozoberiem nákupné správanie vášho zákazníka na fázy a procesy. Nájdem vylepšenia a hodnotovú inováciu. Poskladám nový biznis model nákupnej cesty.

 

KAPITOLY EPIZÓDY

0:00 Otázky

0:43 Úvaha o zvedavosti

7:17 Príbeh

9:58 Prerámovanie

11:33 Výzva 21/12/22

11:59 Prvý krok

12:38 Ďalšie kroky

 

📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk a https://digitalnynomad.xyz  

 

NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU

🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal

🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK

🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh 

🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal

#podcast #marketingovykanal #zvedavost #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #spokojnyzakaznik #zakaznickaskusenost #cx #onlinemarketingstrategy #customerjourney