V epizóde sa zamýšľam nad zvedavosťou. Zaujímavé slovo, no aký to má súvis s cestou zákazníka a spokojným zákazníkom? Leitmotívom je otázka: Ako rozumiem zvedavosti? Zo začiatku zarámujem význam slova zvedavosť. Následne rozoberiem 3 pohľady a v príbehu porozprávam o jednom z nich. Prerámujem uhol pohľadu, predstavím marketingovú výzvu a načrtnem prvý krok.
Dobrodružstvo a proces inovácie | Marketing vs. Ego | ep.19 dostupná na: https://youtu.be/19UEf8J5-SA
💬 Ak chcete expertný pohľad na váš marketing, cestu zákazníka, procesy, stratégiu – dohodnite si so mnou hovor a preberieme možnosti. Viac na https://calendly.com/lukas-franko/.
Rozoberiem nákupné správanie vášho zákazníka na fázy a procesy. Nájdem vylepšenia a hodnotovú inováciu. Poskladám nový biznis model nákupnej cesty.
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Otázky
0:43 Úvaha o zvedavosti
7:17 Príbeh
9:58 Prerámovanie
11:33 Výzva 21/12/22
11:59 Prvý krok
12:38 Ďalšie kroky
📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk a https://digitalnynomad.xyz
NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU
🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal
🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK
🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh
🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal
#podcast #marketingovykanal #zvedavost #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #spokojnyzakaznik #zakaznickaskusenost #cx #onlinemarketingstrategy #customerjourney