- Ako sa z Oktagonu stala love značka a kultúra — nie len športová liga.

- Čo môžu podnikatelia, marketéri aj bežní ľudia ukradnúť z filozofie Oktagonu.

- Rozobrali sme, prečo storytelling pred zápasom často zaujme viac než samotný zápas.

- Prečo je emocionálny zážitok z Oktagonu tak silný

- Prečo „príbeh porazeného“ predáva lepšie než príbeh víťaza.

- Mentálny a podnikateľský rozmer klietky — z pohľadu biznisu, psychológie a brandu.

----------------------

V PREMIUM sekcii Mozgovej atletiky nájdeš druhú polovicu rozhovoru s Pavlom Nerudom.

Po predplatení dostaneš každý týždeň premium epizódu alebo celú dĺžku rozhovoru. Odomkneš tiež celý archív desiatok PREMIUM epizód.

http://premium.pod.space/en/mozgovaatletika

----------------------

Kontakt:

Spolupráca a Štatistiky: https://www.mozgovaatletika.sk/partnerstvo

LinkedIN: http://www.linkedin.com/in/kovacdenis/

Web: https://www.mozgovaatletika.sk/

Instagram: https://www.instagram.com/mozgova.atletika/

E-mail: [email protected]

Facebook: https://www.facebook.com/mozgova.atletika

Tik Tok: https://bit.ly/3uD9d5r