Bývalý žeriavnik, ktorý svoju lásku a vzťah k prírode pretavil do nezvyčajného projektu odevnej značky, ktorá je založená na prírodných materiáloch, na čare ručnej práce a vo viere fungovania rodinnej firmy, v ktorej sa realizujú už tri generácie. Ako sám vraví: „Záleží nám na tom, aby tieto tradície neupadli do zabudnutia a aby sa šírili medzi ľudí práve vrátením tradičných materiálov do bežného života.“ V dnešných NitránskychRečách sa okrem iného dozviete: Prečo sú čisté prírodné materiály lepšie ako iný, bežne dostupný  materiál. Sú výrobky Pohan vhodné na každodenné nosenie? Či je pravda, že najlepšími zákazníčkami sú mníšky. Ako vznikol názov značky Pohan. Prečo sa jedna košeľa volá milionárska a prečo je číslovanie Pohan k ľuďom milšie. Prečo založil vzdelávacie centrum Zemček