Dobročinné aktivity a vzdelávanie mladých ľudí nie sú len prejavom solidarity, ale aj investíciou do lepšej budúcnosti.
Marta Slováková, CEO Junior Achievement Slovensko, v rozhovore s Janou Sliackou priblížila, prečo sú dobré skutky dôležité a ako sa spájajú s aktivitami Junior Achievement, neziskovej vzdelávacej organizácie, ktorá už viac ako 30 rokov prispieva k rozvoju finančnej gramotnosti a podnikavosti na Slovensku.
V epizóde sa dozviete aj:
- Ako Junior Achievements prepája vzdelávanie s biznisovým svetom?
- Kde je hranica medzi dobrovoľníctvom a budovaním PR?
- Prečo je misia Junior Achievements kľúčová pre firmy aj mladých ľudí?
- Čo by mali firmy urobiť, aby ich pomoc nebola len plytvaním zdrojov?
Zapojenie biznisu do vzdelávacieho systému je investíciou do lepšej budúcnosti. Firmy môžu prispieť nielen finančne, ale aj svojím časom a odbornými znalosťami, aby vytvárali lepšie podmienky pre novú generáciu lídrov.