Employer Branding je pojem, ktorý HR komunita používa často. Ale rozumieme mu naozaj? Alebo len recyklujeme generické kampane, kde usmiati ľudia s ovocím v kuchynke „predávajú“ firemnú kultúru?

V tejto epizóde podcastu Očami HR sa Jana Sliacka rozprávala s Michalom Pastierom, kreatívnym lídrom, stratégom a autorom Žltej knihy, ktorý do tejto témy vniesol poriadnu dávku reality – aj odvahy.

Čo sa dozviete?

Čo robí skutočný Employer Branding a prečo to nie je to isté ako náborová kampaň?

Ako si vytvoriť vlastné brand kódy a byť pre kandidátov rozpoznateľný?

Prečo fotky z firemnej kuchynky nestačia na vybudovanie dôvery?

Kde sa HR najčastejšie stráca v preklade medzi marketingom a reálnou kultúrou?

Ako vzniká „chtíč“ po značke – a prečo ho väčšina firiem vôbec nerieši?

Ako HR môže diplomaticky uchopiť rozdiel medzi korporátnou víziou a lokálnou realitou?

Kedy sa oplatí urobiť rebranding zamestnávateľa – a ako ho nezabiť vo finále?

 

Príklady z praxe, rýchle tipy a množstvo momentov, pri ktorých si HR profesionáli povedia: „Toto presne riešime.“

 

Príjemné počúvanie :)