Employer Branding je pojem, ktorý HR komunita používa často. Ale rozumieme mu naozaj? Alebo len recyklujeme generické kampane, kde usmiati ľudia s ovocím v kuchynke „predávajú“ firemnú kultúru?
V tejto epizóde podcastu Očami HR sa Jana Sliacka rozprávala s Michalom Pastierom, kreatívnym lídrom, stratégom a autorom Žltej knihy, ktorý do tejto témy vniesol poriadnu dávku reality – aj odvahy.
Čo sa dozviete?Čo robí skutočný Employer Branding a prečo to nie je to isté ako náborová kampaň?
Ako si vytvoriť vlastné brand kódy a byť pre kandidátov rozpoznateľný?
Prečo fotky z firemnej kuchynky nestačia na vybudovanie dôvery?
Kde sa HR najčastejšie stráca v preklade medzi marketingom a reálnou kultúrou?
Ako vzniká „chtíč“ po značke – a prečo ho väčšina firiem vôbec nerieši?
Ako HR môže diplomaticky uchopiť rozdiel medzi korporátnou víziou a lokálnou realitou?
Kedy sa oplatí urobiť rebranding zamestnávateľa – a ako ho nezabiť vo finále?
Príklady z praxe, rýchle tipy a množstvo momentov, pri ktorých si HR profesionáli povedia: „Toto presne riešime.“
Príjemné počúvanie :)