Petr Skondrojanis sa už viac ako 25 rokov pohybuje v HR vodách v Čechách, ale aj na Slovensku. Počas jeho kariéry mu veľa vecí prestalo dávať zmysel a naopak, v mnoho ďalších zmysel objavil.
A tak sa s nami v rozhovore podelil o svoj pohľad na otázky:
Aké mýty / klišé sú stále prítomné v živote recruiterov? K čomu smerujú nové trendy v oblasti recruitmentu? Aké rozdiely v prístupe v nábore na Slovensku a v Čechách vníma a naopak, čo máme stále spoločné? Ako inak sa môžeme pozrieť na nábor kandidátov, čo si z možností HR Marketingu, HR Brandingu alebo Employee Experience vybrať
Ponúkne inšpiráciu, ako môže vyzerať dobre spracované náborové video a ako sa dajú nájsť a prezentovať hodnoty firmy a jej identita napríklad aj v inzeráte.
Atmosféra vo firme ide ruka v ruke s náborom a vôbec komunikovaním značky zamestnávateľa smerom nielen navonok, ale aj do vnútra firmy. A tak v závere pridal aj osobný odkaz nielen smerom k HR: „Ak sa nebudete rozprávať so svojimi zamestnancami, tak sa s nimi začne rozprávať niekto iný.“