Témou dnešného podcastu je multidisciplinárny prístup školského podporného tímu a jeho fungovanie vo všeobecnosti. V podcaste sa našich dvoch hostiek pýtame na širšie súvislosti fungovania školského podporného tímu na škole, na to ako môže vyzerať spolupráca školského podporného tímu a učiteľa, či na to, aké sú základné princípy fungovania školského podporného tímu na škole. Na tieto a ďalšie otázky nám dnes odpovede prinášajú Zuzana Krnáčová a Barbora Ugorová.
Zuzana Krnáčová je povolaním arte psychoterapeutka, pedagogička a výskumná pracovníčka, ktorá sa špecializuje na prácu s deťmi a s mladými ľuďmi s emočnými problémami a problémovým správaním a zavádzaním artefiletiky na základných školách. Barbora Ugorová, pôsobila ako špeciálna pedagogička v liečebno-výskumnom sanatóriu s klientami vo veku 8-18 rokov s rôznymi poruchami správania, učenia, pozornosti, zo sociálne znevýhodneného prostredia a marginalizovaných skupín. Obe hostky momentálne pracujú v NP Štandardy.
-odpovedajú Zuzana Krnáčová a Barbora Ugorová
-pýta sa Darina Mikolášová