Na Slovensku sa za uplynulý rok objavilo viac než 500 sponzorovaných útokov na novinárov a mimovládne organizácie. Väčšinu z nich platila strana Smer, ktorá si takto kupovala priestor na šírenie nenávistných naratívov. V rámci medzinárodného projektu Platená nenávisť, ktorý koordinovalo Investigatívne centrum Jána Kuciaka sme analyzovali tisíce platených politických reklám v krajinách Vyšehradskej štvorky. "Prekvapilo ma, že hoci sme najmenšia krajina vo V4, naši politici najviac útočili na médiá a neziskové organizácie," hovorí investigatívna novinárka ICJK a koordinátorka projektu Karin Kõváry Sólymos. V podcaste Odhalenie Investigatívneho centra Jána Kuciaka odhaľuje, ktoré politické strany či politici najviac investovali do platenej politickej reklamy, ako na túto skutočnosť reagovali najväčšie platformy Meta a Google a či prísne európske nariadenia spôsobia, že tento spôsob komunikácie zo sociálnych sietí zmizne.