Ahojte,
ešte pred tým ako sa pustíme do podcastu mám zopár noviniek:
Začal som poskytovať mentoring pre začínajúcich Amazon predajcov alebo tích, ktorí rozmýšlajú čo robiť ďalej po škole a či sa oplatí podnikať online. Pomáham tiež nastaviť celkovú stratégiu podnikania online.
Taktiež je tu nová možnosť ako získať moje mentorovanie ZADARMO - konkretne 10 hodín ZADARMO. Kto má záujem - napíšte mi správu.
Aby ste mali predstavu o tom ako fungujú feedbacky a recenzie na Amazone musíme si najskôr vysvetliť rozdiel medzi feedbackom a reviews:
Feedback (Fídbek):
Review (Recenzia):
Postup ako získavať feedbacky a reviews:
Mať 100% produkt
Mať dokonalý produkt sa vždy vyplatí. Vždy! Pre mňa je to taký základ mať dokonalý produkt. Odrazová plocha… S produktom, kde si podcenil kvalitu dodávateľa alebo použitých materiálov sa môžeš rozlúčiť s návalom 5 hviezdičkových recenzií. ak máš šťastie tak nechá tvoj zákazník iba negatívny feedback o produkte - a ten sa dá vymazať. ak máš smolu tak ti dá rovno na šupu negativnu recenziu - a tá sa vymazáva ťažko a aj keď máš pravdu a uvedieš relevantné argumenty - nemusia takúto recenziu vymazať. Takže podtrženo, sečteno - mať 100% produkt sa oplatí!
Poskytovať špičkový zákaznícky service
v prípade akéhokoľvek problému okamžite odpisovať zákazníkom. A nie iba odpisovať ale aj vyriešiť ich problém! Prázdne reči nikomu nepomôžu. Ak sa máš naťahovať s niekým týždeň tak je jednoduchšie mu proste poskytnúť refund a ísť ďalej. Často krát je potom z toho ešte aj pozitívny