„Kúpte si tento krém, mne osobne doslova zmenil život a moja koža je neuveriteľne hebká!“ „Ak vyskúšate tento šampón, určite sa zbavíte lupín.“ Pozor na takéto tvrdenia, ktoré môžu zaznieť z úst influencerov ale i lekárnikov, ktorí chcú nejaký kozmetický výrobok prezentovať a najmä predať. Takéto tvrdenia sú prísne regulované a riešia ich nariadenia Európskeho parlamentu a Európskej komisie. Sú s tým spojené i sankcie. Dá sa to však správne, v súlade s legislatívou. Chcete o tom vedieť viac? Vypočujte si najnovší podcast zo série PharmaUpdate. Maroš Černý sa o tejto téme rozprával s JUDr. Katarínou Tomkovou z advokátskej kancelárie h&h PARTNERS.

Podcast vychádza z právneho stavu účinného k 30. októbru 2024. V prípade, ak dôjde v budúcnosti k zmene predpisov, jeho závery nemusia byť správne. Radi vám vašu otázku zodpovieme aj prostredníctvom našej služby Právnik na telefóne.