Reklama je účinným nástrojom propagácie produktov, služieb či značiek, dokáže ovplyvniť naše rozhodovanie a formovať verejnú mienku. Práve preto je v niektorých oblastiach nevyhnutné nastaviť jasné pravidlá, aby sa predišlo klamlivému alebo neodbornému zverejňovaniu informácií. Možno sa pýtate, ako sa reklama týka medicíny?
V najnovšej epizóde podcastu mediPRÁVNIK sa právničky Mgr. Katarína Uhrinová a Mgr. Lenka Kavarniková z advokátskej kancelárie h&h PARTNERS rozprávajú o návrhu novely zákona o reklame, ktorý mal upraviť pravidla reklamy zdravotných výkonov.
Podcast vychádza z právneho stavu účinného k 29. októbru 2025. V prípade, ak dôjde v budúcnosti k zmene predpisov, jeho závery nemusia byť správne.
Radi vám vašu otázku zodpovieme aj prostredníctvom našej služby Právnik na telefóne.
Podcast mediPPRÁVNIK vám prináša advokátska kancelária h&h PARTNERS.
Neváhajte nás kontaktovať:
+421 948 075 965
Viac sa dozviete na: