V najnovšej epizóde podcastu PodCars sa rozprávame o popredajných službách. Viete, čo to vlastne je a aký je ich cieľ? V podcaste nám to vysvetľuje riaditeľ náhradných dielov a popredajných služieb Peugeot, Citroen, Abart, Fiat, Alfa Romeo a ďalších značiek, ktoré spadajú do skupiny Emil Frey Peter Štefula.
„Cieľom je zabezpečiť čo najdlhšiu životnosť vozidla, čo najmenej problémov pri prevádzke a pri najvyššej spokojnosti zákazníka.“ Podľa neho rozhodne platí, že prvé auto si človek kupuje u predajcu a to druhé mu už predáva servis. Čo zahŕňa záručný servis, aká je minimálna zákonná záruka a čo zahŕňa zmluvná záruka priamo od konkrétneho výrobcu?
„Predĺžná záruka je veľmi dôležitá. U nás ju poskytujeme v trvaní 4 až 5 rokov v závislosti od konkrétnych značiek a sú limitované počtom najazdených kilometrov,“ vysvetľuje expert. Ďalšou dôležitou časťou zmluvy sú asistenčné služby. „Tie voláte väčšinou v stresových situáciách, ale na druhej strane je niekto, komu môžete dôverovať.“ Viete si z týchto služieb správne vybrať? V aktuálnej epizóde podcastu PodCars vás zorientujeme v dôležitých pojmoch, možnostiach a výhodách.
Pripútajte sa, štartujeme.