Nekalé obchodné praktiky sú čoraz sofistikovanejšie. Ako sa nenechať oklamať? S akými najčastejšími manipulatívnymi a agresívnymi taktikami predaja sa môžeme ako spotrebitelia stretnúť? Na jednej strane nás chráni nový zákon o ochrane spotrebiteľa, a na druhej netreba zabúdať na zdravý sedliacky rozum a prehodnotenie skutočných potrieb. Predovšetkým nenakupovať impulzívne a pod tlakom. V aktuálnom podcaste sa dozviete aj ďalšie užitočné rady.
Sprievodkyňou v tejto dôležitej spotrebiteľskej téme bola naša odborná hostka – právnička, konzultantka a vysokoškolská pedagogička JUDr. Mária Kevická, PhD.
Skrytá reklama a spolupráca s influencermi – čo si všímať? Zavádzajúce zľavy a akcie. Čo musia obchody uvádzať podľa nového zákona o ochrane spotrebiteľa? Ako na používanie umelej inteligencie (AI) v marketingu – z pohľadu spotrebiteľa a z pohľadu podnikateľa? Aký môže mať dopad na značku a reputáciu podniku, ak sa prevalia nekalé obchodné praktiky? Mali by firmy vzdelávať svojich zamestnancov v oblasti etických marketingových praktík? Čo je kľúčom k udržateľnému podnikaniu v dnešnom rýchlo meniacom sa svete?
Podnikajte eticky, v súlade s legislatívou a dobrými mravmi. Spoločnosť Poradca podnikateľa vám v tom môže pomôcť.
Sme Poradca podnikateľa – radíme, vysvetľujeme, komentujeme a vzdelávame už 35 rokov.
www.pp.sk