Zákaznícke rozhodovanie v súčasnom online svete – ako sa zákazníci teraz správajú a čo vplýva na ich rozhodnutia? Ako si udržať zákazníkov?
90% rozhodnutí sa uskutočňuje podvedome a v situácii koronakrízy sa to ešte prehĺbilo – tvrdí a viac prezradí spoluzakladateľ konzultačnej spoločnosti Mindworx, ktorý pravidelne prednáša v oblasti behaviorálnej ekonomiky, pán Matej Šucha.
Čo majú firmy robiť, aby sú teraz udržali zákazníkov, aby nerušili predplatné? Klienti sa teraz rozhodujú impulzívne, často rušia výdavky nie kvôli nespokojnosti s produktom, ale z rôznych iracionálnych dôvodov.
Táto epizóda je súčasťou Podcastu PP, ktorú prináša Poradca podnikateľa. Moderuje naša dvorná moderátorka Michaela Pastorková – Závodná. Poradca podnikateľa sa za 30 rokov svojej existencie stal synonymom pre spoľahlivé informácie a služby z oblasti legislatívy a ekonomiky. Sledujte nás na Facebooku alebo Instagrame a v prípade, že chcete dostávať aktuálne novinky a získať ďalšie výhody, registrujte sa na www.zakon.sk
Sme Poradca podnikateľa – 30 rokov s vami – www.pp.sk