Čo je nové vo výkonnostnom online marketingu a ako ovplyvniť nákupné rozhodovanie prostredníctvom podvedomia, v ktorom sa udeje až 95% nákupných rozhodnutí? Aj o tom diskutuje Matej Šucha (Mindworx) a Štefan Chochláč (Bluewinston) v e-commerce podcaste projektu Upterdam. Automatizácia v digitálnom marketingu a princípy behaviorálnej ekonómie sú kľúčové oblasti pre zvýšenie konverzií e-shopu.

Projekt Upterdam prináša na Slovesko spoločnosť Poradca podnikateľa. Upterdam je prvé e-commerce mesto a tento rok máme niekoľko inovácií.  Na to, aby si sa stal jednotkou v e-commerce biznise jedna konferencia nestačí. Pripravili sme pravidelné online webináre, ktorých cieľom je online networking,  vzdelávanie a poradenstvo zo sveta e-commerce. Tešiť sa môžeš na rôzne témy a zaujímavých hostí každé dva týždne. Potrebné info nájdeš na našom webe www.upterdam.sk alebo na našich sociálnych sieťach.”

Celý záznam si môžete pozrieť aj na YT kanáli Upterdam.

Sme Poradca podnikateľa – 30 rokov s vami.