Stratégia – slovo, ktorému možno veľa ľudí nerozumie. Dnes to napravíme. Dve skúsené marketérky, Anka Sabolová a Naďa Kacera, vám prakticky a jasne ozrejmia, čo je marketingová stratégia a prečo je pre firmy a podnikateľov dôležitá.
Začnime prekvapením: marketing je vedná disciplína. Nie, marketing nie je len logo a reklama, a nie, marketingu nerozumie každý, aj keď to mnohokrát na Slovensku tak vyzerá.
V rozhovore sa dozviete sa tieto dôležité a praktické veci:
- Ako si vybrať dobrého marketingového konzultanta a prečo je marketingová stratégia chúlostivá záležitosť.
- Aký má marketing dopad na firmu a jej biznis a čo to znamená holistický prístup v marketingu.
- Ako v praxi vyzerá tvorba biznis marketing stratégie, kto ju tvorí a koľko času budete potrebovať.
- Čo je častým kameňom úrazu u nás – kvalita produktu alebo skôr cenotvorba?
- Spomenieme aj najnovšie dáta z prieskumu o životnom štýle Slovákov Life style 2020, z ktorého prezradíme 4 hlavné vlastnosti a hodnoty, ktoré sú pre Slovákom najdôležitejšie, ako aj Index spokojnosti a jeho trend za posledné roky u nás aj u našich českých susedov.
- Ako to súvisí s cieľovou skupinou a marketingom?
- Dozviete sa, či je rozdiel tvoriť marketingovú stratégiu vo veľkej a malej firme a tiež aké sú najčastejšie pohnútky, kedy sa podnikateľ rozhodne požiadať marketingového stratéga o pomoc.
- Rozdiely v B2B a B2C segmente z pohľadu marketingu – o čo alebo o koho ide v konečnom dôsledku?
- A na záver spomenieme aj to, ako sa slovenské firmy a podnikatelia pozerajú na marketing a budovanie značky z pohľadu posledných rokov. Je cítiť väčší záujem o budovanie značky na našom trhu? Dozviete sa aj na príklade našich hostiek – ako si oni vyberali účtovníka pre seba a s čím sa stretli:-)
Ak sa chcete dozvedieť viac o marketingu, naše hostky majú vlastný podcast Levosphere, ktorý vrele odporúčame.
Na záver prosba – epizódu sme vzhľadom na pandemickú situáciu nahrávali na diaľku a aj pri najväčšej snahe sa občas zamiešal „zvukový škriatok“ z prenosu, ktorý sme nemohli nijako ovplyvniť. Veríme však, že obsah vám to vynahradí.
Sme Poradca podnikateľa – 30 rokov s vami.