Pokračujeme druhou časťou témy o mediácii a elektronickej mediácii. Rozprávali sme sa s predsedom Slovenského inštitútu pre mediáciu a alternatívne riešenie sporov, JUDr. Františkom Kutlíkom.
Homeoffice, dištančné vzdelávanie, komunikácia s rodinou na diaľku… Je možné aj v kyberpriestore riešiť konflikty nekonfliktne? Akú sú trendy v oblasti elektronizácie a umelej inteligencii v mediácii?
Vypočujte si ďalej:
- Kedy sa mediácia začala vo svete objavovať v elektronickej podobe?
- Ako to vyzerá v post-kovidovom svete s e-mediáciou a posunuli sme sa aj na Slovensku do inej úrovne?
- Ako začína mediátor s prácou v kyberpriestore? Čo je asynchrónna a synchrónna komunikácia a aké majú výhody?
- Ako zasahuje mediátor už do prvých emailov oboch strán?
- Príklady z praxe – kedy sa e-mediácia formou emailov vydarila na výbornú
- Vrámci EÚ len 12% spotrebiteľov pozná svoje základné práva. Ako funguje spotrebiteľská mediácia a čím je osobitá?
- Nová kniha nášho hosťa: eMediácia a riešenie konfliktov v kyberpriestore – ako reakcia na post-kovidovú situáciu určená pre širokú verejnosť
- Nikdy nedostaneš druhú šancu zanechať prvý dojem – 7 sekúnd sa znižuje na 3
- Podľa výskumov je slovné napádanie v kyberpriestore až 4x častejšie ako v reálnom živote – ako tomu predísť?
- eMediácia v obchodných sporoch – je vhodná aj pre malé a stredné firmy, funguje to?
- Umelá inteligencia v roli mediačného avatara: SOPHIA – 64 terabajtov čistej empatie má už svoju tvár
„Život je príliš krátky na to, aby sme sa umárali v konfliktoch…Zachovajte mediácii priazeň.“ Odkazuje na záver náš hosť a my sa pripájame.
Sme Poradca podnikateľa – rozumieme svetu legislatívy – viac ako 30 rokov s vami.