Tradičná slovenská potravinárska firma s takmer 30-ročnou históriou spojená s modernými technológiami. V tomto podcaste Poradcu podnikateľa sme sa pozreli na úspešný príbeh rodinnej firmy, ktorá sa špecializuje na výrobu a predaj jedinečných syrových produktov.

Korbáčiky, nite, parenice a obzvlášť ich syrové torty si obľúbili zákazníci nielen na Slovensku, ale aj v zahraničí. So svojou novinkou Lyocheese – mrazom sušený syr – predstúpili aj pred investorov v televíznej šou Jama levova a uspeli.
O tom, ako udržať rodinnú potravinársku firmu, nebáť sa zakomponovať technologické inovácie a moderné marketingové nástroje, nám porozprávala generálna riaditeľka firmy Nikos, kreatívna podnikateľka a mama dvoch detí – Henrieta Hanková.

Kedy sa naučila pliesť korbáčiky a aké boli začiatky rodinnej firmy?

Aká bola cesta od predavačky v stánku až po pozíciu generálnej riaditeľky?

Na akých hodnotách stojí firma aj naďalej a čo do nej priniesla nastupujúca generácia?

Ako prví na Slovensku začali s online predajom (a rozvozom) syrových tort – čí to bol nápad a kde sú dnes?

Kto vymyslel, že skúsia parené syry lyofilizovať, a komu jedinému z rodiny tento syr nechutí?

Mrazom sušený syr Lyocheese sa rozhodli prihlásiť ako start-upový produkt do televíznej šou Jama levova. Čo všetko im dala táto televízna skúsenosť?

Ako zvládli enormný nárast online predaja?

Ako sa zmenila komunikácia so zákazníkmi a čo si myslí o AI v podnikaní?

Ako sa snaží skĺbiť rodinný život a podnikanie?

Prečo odporúča začínajúcim podnikateľom, aby pokračovali v rodinnom biznise, ak majú možnosť?

Buďte v obraze a inšpirujte sa víťazstvami i pádmi úspešných slovenských podnikateľov. Počúvajte podcasty Poradcu podnikateľa.
www.pp.sk