Reklama a reklamné služby sú dôležitou súčasťou prezentácie firiem a podnikateľov. Ako na tieto výdavky z pohľadu dane z príjmov a DPH? Pýtali sme sa poradkyne Daňového centra Zuzany Uríkovej.
V rozhovore priblížila:
- Aké podmienky musí spĺňať výdavok na reklamu, aby bol tento náklad uznaný?
- Aké sú požiadavky na reklamu podľa zákona o reklame?
- Čo sa nepovažuje za reklamu?
- Aké formy reklamy sú najviac využívané?
- Aké je špecifikum účtovania bannera alebo reklamného pútača a čo prenájom reklamnej plochy?
- Ako postupovať pri online reklame, napr. na Facebooku alebo cez Google?
- Čo treba posudzovať v prípade, že spoločnosť investuje do reklamy napr. vo forme webovej stránky?
- Často sa stretávame s obchodnou vzorkou výrobku (na vyskúšanie) – ako sa posudzuje?
Poradca podnikateľa – denne prinášame spoľahlivé skratky a riešenia.
www.pp.sk