Reklama a reklamné služby sú dôležitou súčasťou prezentácie firiem a podnikateľov. Ako na tieto výdavky z pohľadu dane z príjmov a DPH? Pýtali sme sa poradkyne Daňového centra Zuzany Uríkovej.

V rozhovore priblížila:

  • Aké podmienky musí spĺňať výdavok na reklamu, aby bol tento náklad uznaný?
  • Aké sú požiadavky na reklamu podľa zákona o reklame?
  • Čo sa nepovažuje za reklamu?
  • Aké formy reklamy sú najviac využívané?
  • Aké je špecifikum účtovania bannera alebo reklamného pútača a čo prenájom reklamnej plochy?
  • Ako postupovať pri online reklame, napr. na Facebooku alebo cez Google?
  • Čo treba posudzovať v prípade, že spoločnosť investuje do reklamy napr. vo forme webovej stránky?
  • Často sa stretávame s obchodnou vzorkou výrobku (na vyskúšanie) – ako sa posudzuje?

Poradca podnikateľa – denne prinášame spoľahlivé skratky a riešenia.
www.pp.sk