Reklama a reklamné služby sú dôležitou súčasťou prezentácie firiem a podnikateľov. Ako na tieto výdavky z pohľadu dane z príjmov a DPH? Pýtali sme sa poradkyne Daňového centra Zuzany Uríkovej.
V rozhovore priblížila:
Aké podmienky musí spĺňať výdavok na reklamu, aby bol tento náklad uznaný? Aké sú požiadavky na reklamu podľa zákona o reklame? Čo sa nepovažuje za reklamu? Aké formy reklamy sú najviac využívané? Aké je špecifikum účtovania bannera alebo reklamného pútača a čo prenájom reklamnej plochy? Ako postupovať pri online reklame, napr. na Facebooku alebo cez Google? Čo treba posudzovať v prípade, že spoločnosť investuje do reklamy napr. vo forme webovej stránky? Často sa stretávame s obchodnou vzorkou výrobku (na vyskúšanie) – ako sa posudzuje?Poradca podnikateľa – denne prinášame spoľahlivé skratky a riešenia.
www.pp.sk