V tejto časti sa dozviete:
prečo vznikla potreba regulovať marketing pre výrobky, ktoré nahrádzajú dojčenie, že sa nejedná iba o umelé mlieko, že pokračovacie mlieka sú marketingový výmysel a že Slovensko pri ochrane žien a detí zlyháva. O reklame a jej vplyve na dojčenie sa rozprávala Zuzana Krišková s Andreou Polokovou z občianskeho združenia Mamila.
Andrea Poloková sa venuje podpore dojčenia a pomoci pri dojčení. Prednáša o vplyve pôrodu na dojčenie, kontakte koža na kožu bezprostredne po pôrode a rozmanitých aspektoch dojčenia. Vedie občianske združenie MAMILA. Je autorkou knihy Praktický návod na dojčenie.
Informácie spomínané v podcaste nájdete aj na týchto linkoch:
V ochrane pred rekalmou štát zlyháva: https://zenskekruhy.sk/v-ochrane-pred-reklamou-stat-zlyhava/
Prieskum podpory dojčenia: https://www.mamila.sk/sk/pre-matky/nemocnice/
Správa WHO: https://www.mamila.sk/sk/pre-matky/dojcenie-a/veda/who-2020-code/