Úspešná marketingová stratégia na TikToku si vyžaduje, aby ste platformu aktívne používali.
Sociálna sieť TikTok si od svojho uvedenia na trh v roku 2016 vybudovala obrovskú masu fanúšikov. Podľa nedávnej štúdie je aktuálne hneď po YouTube najpoužívanejšou sociálnou platformou. Vyvíja ju čínska spoločnosť ByteDance a na čínskom trhu ju nájdete pod názvom Douyin.
O tom, čo stojí za masívnym úspechom Tiktoku, ako nám môže poslúžiť v marketingu, v čom sa líši od iných platforiem, v čom spočívajú jeho potenciálne hrozby a aký je jeho možný vývoj do budúcnosti nám porozprávala marketérka Mária Tisoňová. Zhovárala sa s ňou redaktorka Živé.sk Mária Dolniaková.
V aktuálnej časti podcastu SHARE sa dozviete:
- Prečo je TikTok taký populárny?
- Aké potenciálne hrozby sa s ním spájajú?
- Môže raz nahradiť filmovú tvorbu?
- Ako ho možno využiť v marketingu?
- Ako mu môžeme porozumieť a uchopiť trendy?
- Ako by mohol vyzerať jeho potenciálny vývoj do budúcnosti?
Nie ste si istí, ako si tento podcast vypočuť najlepšie? Pozrite si nášho sprievodcu podcastovými appkami:
Podcast spoločne pripravujú magazíny Živé.sk a HernáZóna.sk. Na odber všetkých nových dielov našich podcastov SHARE sa môžete prihlásiť cez platformy Apple Podcasts, Google Podcasts, Spotify alebo Deezer.
NAPÍŠTE NÁM: Ak nám chcete niečo odkázať, doplniť nás alebo sme povedali niečo zle a chcete nás opraviť, môžete nám napísať na [email protected]. Všetky maily čítame a na väčšinu odpovedáme.