Úspešná marketingová stratégia na TikToku si vyžaduje, aby ste platformu aktívne používali.

Sociálna sieť TikTok si od svojho uvedenia na trh v roku 2016 vybudovala obrovskú masu fanúšikov. Podľa nedávnej štúdie je aktuálne hneď po YouTube najpoužívanejšou sociálnou platformou. Vyvíja ju čínska spoločnosť ByteDance a na čínskom trhu ju nájdete pod názvom Douyin.

O tom, čo stojí za masívnym úspechom Tiktoku, ako nám môže poslúžiť v marketingu, v čom sa líši od iných platforiem, v čom spočívajú jeho potenciálne hrozby a aký je jeho možný vývoj do budúcnosti nám porozprávala marketérka Mária Tisoňová. Zhovárala sa s ňou redaktorka Živé.sk Mária Dolniaková.

https://zive.aktuality.sk/clanok/6HhiCSm/zaujem-tinedzerov-o-facebook-vyrazne-klesol-najviac-pouzivaju-youtube-a-tiktok/

V aktuálnej časti podcastu SHARE sa dozviete:

  • Prečo je TikTok taký populárny?
  • Aké potenciálne hrozby sa s ním spájajú?
  • Môže raz nahradiť filmovú tvorbu?
  • Ako ho možno využiť v marketingu?
  • Ako mu môžeme porozumieť a uchopiť trendy?
  • Ako by mohol vyzerať jeho potenciálny vývoj do budúcnosti?

Nie ste si istí, ako si tento podcast vypočuť najlepšie? Pozrite si nášho sprievodcu podcastovými appkami:

https://zive.aktuality.sk/clanok/KaFWa78/ako-na-podcasty-aj-aplikacie-zadarmo-ponukaju-mnohe-funkcie-navyse/

Podcast spoločne pripravujú magazíny Živé.sk a HernáZóna.sk. Na odber všetkých nových dielov našich podcastov SHARE sa môžete prihlásiť cez platformy Apple Podcasts, Google Podcasts, Spotify alebo Deezer.

NAPÍŠTE NÁM: Ak nám chcete niečo odkázať, doplniť nás alebo sme povedali niečo zle a chcete nás opraviť, môžete nám napísať na [email protected]. Všetky maily čítame a na väčšinu odpovedáme.