Matej Šucha je spoluzakladateľ konzultačnej spoločnosti Mindworx, ktorá firmám pomáha využívať zákaznícku psychológiu pre zvýšenie predaja.

V 129. epizódy Podnicastu povedal o tom, ako ich na začiatku vnímali firmy, keď prišli na trh, čo je to behaviorálna ekonomika, kto je ich typický klient, ale aj to, aké majú plány s globálnym projektom InsideBe.

Detailnejšie porozprával:

aká je súčasná situácia na trhu a či sú jediní, ktorí sa venujú behaviorálnej konzultácii (2:06),ako ich na začiatku vnímali potenciálni klienti a či sa stretli s porozumením (3:10),prečo si od začiatku vyberali veľkých klientov (5:29),z čoho vychádza zákaznícka psychológia a behaviorálna ekonómia (9:00),prečo firmy nevyužívajú jednoduché psychologické princípy (11:09),kto je ich typickým klientom (13:35),čo je behaviorálny audit (14:56),ako sa naceňuje klientska práca pre veľkých klientov (19:23),ako ich zasiahla korona (21:04),čo stálo za tým, že sa im znížil obrat a zvýšil zisk (22:14),aké majú plány s globálnym projektom InsideBe (24:40),na čo použili peniaze od investorov (27:05),aký je biznis model pre InsideBe (28:32),ako presvedčili investorov (29:54),či bude ľuďom stačiť obsah, ktorý nájdu na platforme InsideBe a aké s ňou majú plány (33:11),ako to vyzerá v praxi + case study s Kontentino (38:00),kde vidí Mindworx o 10 rokov (50:30). 


Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.

Týždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.

Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected]

Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom. 



Support the show