Matej Šucha je spoluzakladateľ konzultačnej spoločnosti Mindworx, ktorá firmám pomáha využívať zákaznícku psychológiu pre zvýšenie predaja.
V 129. epizódy Podnicastu povedal o tom, ako ich na začiatku vnímali firmy, keď prišli na trh, čo je to behaviorálna ekonomika, kto je ich typický klient, ale aj to, aké majú plány s globálnym projektom InsideBe.
Detailnejšie porozprával:
- aká je súčasná situácia na trhu a či sú jediní, ktorí sa venujú behaviorálnej konzultácii (2:06),
- ako ich na začiatku vnímali potenciálni klienti a či sa stretli s porozumením (3:10),
- prečo si od začiatku vyberali veľkých klientov (5:29),
- z čoho vychádza zákaznícka psychológia a behaviorálna ekonómia (9:00),
- prečo firmy nevyužívajú jednoduché psychologické princípy (11:09),
- kto je ich typickým klientom (13:35),
- čo je behaviorálny audit (14:56),
- ako sa naceňuje klientska práca pre veľkých klientov (19:23),
- ako ich zasiahla korona (21:04),
- čo stálo za tým, že sa im znížil obrat a zvýšil zisk (22:14),
- aké majú plány s globálnym projektom InsideBe (24:40),
- na čo použili peniaze od investorov (27:05),
- aký je biznis model pre InsideBe (28:32),
- ako presvedčili investorov (29:54),
- či bude ľuďom stačiť obsah, ktorý nájdu na platforme InsideBe a aké s ňou majú plány (33:11),
- ako to vyzerá v praxi + case study s Kontentino (38:00),
- kde vidí Mindworx o 10 rokov (50:30).
Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.
Týždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.
Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected].
Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.