Henrich Sikela je spoluzakladateľ firmy STORE MEDIA, ktorá sa viac ako 19 rokov venuje zmyslovému marketingu.
V 132. epizóde Podnicastu porozprával o výhodách zmyslového marketingu, o nových produktoch, ktoré majú v portfóliu, koľkí ľudia sú v tíme, ale aj to, ako zaromatizovali rôzne priestory, napríklad aj autobusovú zastávku.
Detailnejšie povedal:
- čo je zmyslový marketing (1:38),
- s akými požiadavkami ich vyhľadávajú klienti (7:12),
- podľa čoho volia typy vôní (22:00),
- aké technológie využívajú (30:10),
- aký je ich biznis model (33:35),
- čo zaváži pri naceňovaní (34:49),
- aký veľký majú tím ľudí (42:28),
- aký mala pandémia dopad na STORE MEDIA (42:56),
- prečo nepovažujú ich nové produkty za dočasné riešenie (49:29),
- v čom vidia svoj najväčší potenciál (51:41),
- aký mali obrat za minulý rok (56:13),
- aká je jeho úloha vo firme (57:31),
- akú majú stratégiu rastu (1:03:31).
Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.
Týždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.
Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected].
Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.