Henrich Sikela je spoluzakladateľ firmy STORE MEDIA, ktorá sa viac ako 19 rokov venuje zmyslovému marketingu.

V 132. epizóde Podnicastu porozprával o výhodách zmyslového marketingu, o nových produktoch, ktoré majú v portfóliu, koľkí ľudia sú v tíme, ale aj to, ako zaromatizovali rôzne priestory, napríklad aj autobusovú zastávku.

Detailnejšie povedal: 

  • čo je zmyslový marketing (1:38),
  • s akými požiadavkami ich vyhľadávajú klienti (7:12),
  • podľa čoho volia typy vôní (22:00),
  • aké technológie využívajú (30:10),
  • aký je ich biznis model (33:35),
  • čo zaváži pri naceňovaní (34:49),
  • aký veľký majú tím ľudí (42:28),
  • aký mala pandémia dopad na STORE MEDIA (42:56),
  • prečo nepovažujú ich nové produkty za dočasné riešenie (49:29),
  • v čom vidia svoj najväčší potenciál (51:41),
  • aký mali obrat za minulý rok (56:13),
  • aká je jeho úloha vo firme (57:31),
  • akú majú stratégiu rastu (1:03:31).

Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.

Týždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.

Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected]

Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom. 

Support the show