Henrich Sikela je spoluzakladateľ firmy STORE MEDIA, ktorá sa viac ako 19 rokov venuje zmyslovému marketingu.
V 132. epizóde Podnicastu porozprával o výhodách zmyslového marketingu, o nových produktoch, ktoré majú v portfóliu, koľkí ľudia sú v tíme, ale aj to, ako zaromatizovali rôzne priestory, napríklad aj autobusovú zastávku.
Detailnejšie povedal:
Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.
Týždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.
Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected].
Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.