Ľuboš Ďurovič je marketingový riaditeľ žilinskej firmy Hyperia. 

V 135. epizóde Podnicastu porozprával o projektoch, OKR, ale aj o hľadaní nových ľudí. 

Detailnejšie porozprával: 

čo zrealizovali v Hyperii za poslednú dobu a aké projekty má Ľuboš na starosti (1:53),čo všetko robia v rámci marketingu (4:39),koľko percent z budgetu vyčlenili na marketing (5:38),prečo je SEO dlhodobejšia investícia (9:17),v akej forme robia mailing (10:28),ako mnoho firiem berie mailing na ľahkú váhu (13:10),čo im zabezpečuje rast firmy (14:14),aká škálovateľnosť je pre nich zaujímavá (16:04),komu sa zodpovedá (17:19),aké ciele sleduje v rámci marketingu (17:43),ako vyzerajú ich meetingy (18:38),aké ciele sledujú na terciálnej báze (19:38),ako pracujú s OKR (22:30),ako prebieha nábor nových ľudí a aké kvality by mali mať uchádzači (25:28),ako uchádzači reagujú, keď ich pozve na prechádzku (29:06),aké otázky sa uchádzačov pýta počas druhého kola (30:37),na čo sa zameriavajú počas skúšobnej lehoty (32:26),ako často mávajú tímové porady (34:47),či majú problém nájsť šikovných ľudí a prečo upustili od toho, že zamestnanci musia byť zo Žiliny (39:17),akí ľudia sa im hľadajú najťažšie (42:08),o využívajú headhuntingové agentúry (44:34),o firemnej kultúre (46:08),o podcaste, na ktorom spolupracuje a čo je jeho cieľom (49:39).

Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.

Týždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.

Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na peter@podnicast.com. 

Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.

Support the show