Ľuboš Ďurovič je marketingový riaditeľ žilinskej firmy Hyperia. 

V 135. epizóde Podnicastu porozprával o projektoch, OKR, ale aj o hľadaní nových ľudí. 

Detailnejšie porozprával: 

  • čo zrealizovali v Hyperii za poslednú dobu a aké projekty má Ľuboš na starosti (1:53),
  • čo všetko robia v rámci marketingu (4:39),
  • koľko percent z budgetu vyčlenili na marketing (5:38),
  • prečo je SEO dlhodobejšia investícia (9:17),
  • v akej forme robia mailing (10:28),
  • ako mnoho firiem berie mailing na ľahkú váhu (13:10),
  • čo im zabezpečuje rast firmy (14:14),
  • aká škálovateľnosť je pre nich zaujímavá (16:04),
  • komu sa zodpovedá (17:19),
  • aké ciele sleduje v rámci marketingu (17:43),
  • ako vyzerajú ich meetingy (18:38),
  • aké ciele sledujú na terciálnej báze (19:38),
  • ako pracujú s OKR (22:30),
  • ako prebieha nábor nových ľudí a aké kvality by mali mať uchádzači (25:28),
  • ako uchádzači reagujú, keď ich pozve na prechádzku (29:06),
  • aké otázky sa uchádzačov pýta počas druhého kola (30:37),
  • na čo sa zameriavajú počas skúšobnej lehoty (32:26),
  • ako často mávajú tímové porady (34:47),
  • či majú problém nájsť šikovných ľudí a prečo upustili od toho, že zamestnanci musia byť zo Žiliny (39:17),
  • akí ľudia sa im hľadajú najťažšie (42:08),
  • o využívajú headhuntingové agentúry (44:34),
  • o firemnej kultúre (46:08),
  • o podcaste, na ktorom spolupracuje a čo je jeho cieľom (49:39).

Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.

Týždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.

Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected]

Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.

Support the show