Richard Klačko je tím líder pre SEO a analytiku v českej agentúre Taste. 

V 138. epizóde Podnicastu povedal o tom, čo je cieľom SEO, aké rýchle by malo byť načítanie stránky, čo je lighthouse a ako sa používa, ale aj to, čo robiť so stránkami, keď nefungujú. 

Detailnejšie porozprával: 

  • čo je cieľom SEO (1:40),
  • o novom update od Google a čo si treba predstaviť pod user experience, keď hovoríme o webe v spojení so SEO (3:33),
  • aká je návštevnosť z mobilných telefónov (8:20),
  • či sa dá fungovať bez responzívnej verzii webu (9:20),
  • aká rýchla by mala byť stránka a prečo na rýchlosti záleží (10:29),
  • aké nástroje využíva na meranie rýchlosti (13:15),
  • čo je lighthouse a na čo sa používa (15:28),
  • ako postupovať, ak chceme zlepšiť rýchlosť načítavania (16:30),
  • ako robiť kompresie (21:07),
  • či sa dá WordPress zrýchliť (24:15),
  • čím je ovplyvnený hosting rate (25:16),
  • čo ukáže nástroj Collabim (26:33),
  • čo je Core Web Vitals (27:48),
  • ako zlepšiť metriky (30:21),
  • aké bezpečnostné problémy môžu byť na webe (33:13),
  • čo je negatívne SEO (36:50),
  • aké časti má SEO, ako zlepšiť organické výsledky a čím začať (37:47),
  • čo je ContentKIng a na čo slúži (40:16),
  • čo robiť so stránkami, ktoré nefungujú (43:35),
  • ktorá metrika negatívne ovplyvňuje SEO (45:25),
  • ako postupovať, keď chce majiteľ webu zistiť, či uspokojuje užívateľský zámer (52:43). 

Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.

Týždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.

Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected]

Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.

Support the show