Richard Klačko je tím líder pre SEO a analytiku v českej agentúre Taste.
V 138. epizóde Podnicastu povedal o tom, čo je cieľom SEO, aké rýchle by malo byť načítanie stránky, čo je lighthouse a ako sa používa, ale aj to, čo robiť so stránkami, keď nefungujú.
Detailnejšie porozprával:
čo je cieľom SEO (1:40),o novom update od Google a čo si treba predstaviť pod user experience, keď hovoríme o webe v spojení so SEO (3:33),aká je návštevnosť z mobilných telefónov (8:20),či sa dá fungovať bez responzívnej verzii webu (9:20),aká rýchla by mala byť stránka a prečo na rýchlosti záleží (10:29),aké nástroje využíva na meranie rýchlosti (13:15),čo je lighthouse a na čo sa používa (15:28),ako postupovať, ak chceme zlepšiť rýchlosť načítavania (16:30),ako robiť kompresie (21:07),či sa dá WordPress zrýchliť (24:15),čím je ovplyvnený hosting rate (25:16),čo ukáže nástroj Collabim (26:33),čo je Core Web Vitals (27:48),ako zlepšiť metriky (30:21),aké bezpečnostné problémy môžu byť na webe (33:13),čo je negatívne SEO (36:50),aké časti má SEO, ako zlepšiť organické výsledky a čím začať (37:47),čo je ContentKIng a na čo slúži (40:16),čo robiť so stránkami, ktoré nefungujú (43:35),ktorá metrika negatívne ovplyvňuje SEO (45:25),ako postupovať, keď chce majiteľ webu zistiť, či uspokojuje užívateľský zámer (52:43).
Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.
Týždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.
Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected].
Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.
Support the show