Kristína Čambalová je riaditeľka a majiteľka PR agentúry Kharisma.
 
Kharisma je PR agentúra, v ktorej už viac ako 11 rokov poskytujú slovenským aj zahraničným klientom služby a poradenstvo v oblasti Public Relations. 

Kristína Čambalová v 1. časti rozhovoru detailnejšie porozprávala: 

  • čo je úlohou PR agentúry (1:24),
  • prečo sa založiť vlastnú PR agentúru (2:37),
  • aký je vzťah medzi žurnalistom a PR (4:57),
  • či existujú novinári, ktorí nespolupracujú s PR agentúrami (7:06),
  • či sú žurnalisti zaplavení informáciami od agentúry (13:42),
  • čo sa za 11 rokov zmenilo v oblasti PR (16:28),
  • či je dôležitejšie dostať klienta do printového alebo do online média (19:27),
  • či ešte majú čo vymýšľať pre klienta, s ktorým spolupracujú 11 rokov (22:00),
  • kedy si klienti hľadajú PR agentúru (23:28),
  • čo je monitoring médií (28:04),
  • aké printové médiá sú pre nich najzaujímavejšie (29:17),
  • či si môže robiť firma aj sama PR a v akých prípadoch je to najvhodnejším riešením (30:55),
  • ako sa zviditeľniť v médiách (34:57),
  • o budgetoch (40:25),
  • za čo platí klient (42:05),
  • ako je to s ľuďmi v PR agentúre (44:21).

Sponzorom 140. epizódy Podnicastu je Ing. Iveta Chodelková, ktorá sa okrem účtovníctva a miezd venuje aj zápisu do Registra partnerov verejného sektora.

Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.

Týždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.

Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected]

Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.


Support the show