Kristína Čambalová je riaditeľka a majiteľka PR agentúry Kharisma.
 
Kharisma je PR agentúra, v ktorej už viac ako 11 rokov poskytujú slovenským aj zahraničným klientom služby a poradenstvo v oblasti Public Relations. 

Kristína Čambalová v 1. časti rozhovoru detailnejšie porozprávala: 

čo je úlohou PR agentúry (1:24),prečo sa založiť vlastnú PR agentúru (2:37),aký je vzťah medzi žurnalistom a PR (4:57),či existujú novinári, ktorí nespolupracujú s PR agentúrami (7:06),či sú žurnalisti zaplavení informáciami od agentúry (13:42),čo sa za 11 rokov zmenilo v oblasti PR (16:28),či je dôležitejšie dostať klienta do printového alebo do online média (19:27),či ešte majú čo vymýšľať pre klienta, s ktorým spolupracujú 11 rokov (22:00),kedy si klienti hľadajú PR agentúru (23:28),čo je monitoring médií (28:04),aké printové médiá sú pre nich najzaujímavejšie (29:17),či si môže robiť firma aj sama PR a v akých prípadoch je to najvhodnejším riešením (30:55),ako sa zviditeľniť v médiách (34:57),o budgetoch (40:25),za čo platí klient (42:05),ako je to s ľuďmi v PR agentúre (44:21).

Sponzorom 140. epizódy Podnicastu je Ing. Iveta Chodelková, ktorá sa okrem účtovníctva a miezd venuje aj zápisu do Registra partnerov verejného sektora.

Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.

Týždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.

Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected]

Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.







Support the show