Kristína Čambalová je riaditeľka a majiteľka PR agentúry Kharisma.
Kharisma je PR agentúra, v ktorej už viac ako 11 rokov poskytujú slovenským aj zahraničným klientom služby a poradenstvo v oblasti Public Relations.
Peter Chodelka a Kristína Čambalová v 2. časti detailnejšie povedali:
- aké dôležité je načasovanie kampane (1:52),
- akú stratégiu zvolili (3:44),
- či je ideálne poslať viac tlačových správ na jednu tému (6:24),
- prečo sa Peter Chodelka rozhodol pre PR agentúru Kharisma (7:41),
- či agentúra zastupuje v jeden moment viacero klientov, ktorí sa venujú rovnakej oblasti (10:52),
- aký je bežný postup pri začiatku kampane (12:42),
- či je Kristína Čambalová spokojná s výsledkami kampane (14:21),
- aká je úloha klienta pri zadávaní kampane (16:39),
- ktoré výstupy boli najúspešnejšie (22:22).
Sponzorom 141. epizódy Podnicastu je Ing. Iveta Chodelková, ktorá sa okrem účtovníctva a miezd venuje aj zápisu do Registra partnerov verejného sektora.
Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.
Týždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.
Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected].
Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.