Ondřej Karanský je marketingový manažér investičnej platformy Portu.
V 153. epizóde povedal o prieskume trhu, o povedomí Čechov a Slovákov o forme kolektívneho investovania, o kanáloch, na ktorých pôsobia, pre koho je Portu určené, z čoho sa skladá marketingový mix, ale aj tom, ako sa dá vypočítať návratnosť z kampane.
Detailnejšie porozprával:
- či si robili prieskum trhu o tom, aké je povedomie Čechov a Slovákov o forme kolektívneho investovania do akcií a dlhopisov prostredníctvom aplikácie alebo softvéru (00:58),
- či musia v rámci marketingu vysvetľovať, čo Portu je a čím sa zaoberajú (3:37),
- cez aké kanály ich nájdu noví klienti (4:42),
- čo je Portu iba pre early adopters (5:46),
- koľko ľudí sa stará o marketing v Portu (6:15),
- čo im bráni vstúpiť na slovenský trh (7:13),
- či je zo zákona potrebné, že pri prihlasovaní do Portu je potrebné zadávať dva doklady totožnosti (7:42),
- prečo sa charakterizujú ako technologický startup a ako chcú klientom uľahčiť nahrávanie dokumentov (8:27),
- z čoho sa skladá marketingový mix (9:05),
- ako dlho majú v televízii reklamu a či už dokážu kampaň vyhodnotiť (10:13),
- či je prostredníctvom televízie náročné zasiahnuť ľudí, ktorí sú pripravení začať investovať (11:40),
- či je v súčasnosti trend, že ľudia chcú investovať a či predpokladá, že trh bude rásť (12:14),
- či majú budget, ktorý môžu minúť na marketing (13:08),
- ako sa dá vypočítať návratnosť z kampane (14:59),
- aké KPI-čka sledujú v rámci marketingu (15:35),
- o mobilnej aplikácii a ako dlho je na trhu a prečo nie je plnohodnotná voči webu (16:16),
- o čom bude ich podcast (19:18),
- či sú klienti ochotní podeliť sa o svoje skúsenosti s investovaním (21:02),
- ako funguje affiliate marketing a kto ho spravuje (21:49),
- prečo sa rozhodli pre AffilBox (22:27),
- v akých krajinách figurujú a aké sú ich plány s expandovaním (23:54),
- v čom sa Portu odlišuje od konkurencie (24:53),
- či si ľudia kúpia radšej byt alebo investujú do akcií a dlhopisov (26:14),
- ako ich ovplyvnil koronavírus (27:26),
- aké sú ich ciele do budúcna (28:03),
- či sú ich dva nástroje Portu Gallery aOpPORTUnity v rámci Portu a ako sa dajú dobíjať peniaze na jednotlivých platformách (29:36),
- či plánujú, že sa budú dať v Portu kúpiť aj jednotlivé akcie (30:25),
- bez akých troch nástrojov si nevie predstaviť pracovný deň (31:00),
- do čoho investuje on ako fyzická osoba (31:42),
- či bude marketingová stratégia pre slovenský trh rovnaká ako v Česku (33:25).
Sponzorom 153. epizódy Podnicastu je Seduo, partner pre online vzdelávanie firiem i jednotlivcov. Seduo ponúka viac ako 320 videokurzov od českých a slovenských profesionálnych lektorov. Naučte seba alebo zamestnancov všetko od cudzích jazykov cez používanie kancelárskych softvérov. Vyskúšajte vzdelávanie online. Klikajte na seduo.sk
Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.
Týždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.
Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected].
Ďakujeme, že ste s nami a