Martin Guttman je riaditeľ a zároveň zakladateľ slovenskej firmy Tuli.sk a Tomáš Török je CEO a zakladateľ konzultačnej spoločnosti BizBuilders. Obaja podnikajú od roku 2006. Po desiatich rokoch sa ich cesty náhodne pretli, keď začali spolupracovať na značke Tuli.sk pri jej rozvoji. Martin ako CEO značky a Tomáš ako strategický konzultant pre rozvoj firmy. 

V 161. epizóde porozprávali, ako vznikli tuli vaky, kedy a prečo začali vyrábať aj iné produkty, ako sa tvorila stratégia rastu, ako vyzerá v praxi spolupráca konzultačky a klienta pri rozvoji a najmä to, akú cestu spoločne prešli a s akými výsledkami. A samozrejme, aj to, čo ich čaká v najbližšej budúcnosti. 

Detailnejšie povedali: 

  • čo sa stalo so značkou Tuli po 15 rokoch na trhu (1:04),
  • do kedy sa venovali iba tuli vakom (6:02),
  • ako spočiatku vyzerala ich spolupráca (13:43),
  • ako robili finančný plán  a či sa zmenil s príchodom BizBuilders (23:14),
  •  či sú už rozhodnutí pre extra investíciu a čo je jej hlavným cieľom (36:34),
  • na koľko rokov dopredu vypracovali stratégiu (37:17),
  • ako sa mení nákupný proces (45:10),
  • aký je ich najdôležitejší cieľ na najbližší rok-dva (46:40),
  • ako sa zmenil pomer medzi B2B a B2C odkedy začali spolupracovať (52:38).

Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.

Týždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.

Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected]

Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.

Support the show